{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjc hjelm
  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #1   5. mar 2014 Jeg har købt min HJC hos Rydbergs i thorsø. De plejer at have et ret fint udvalg af mærket.

• #2   5. mar 2014 Problemet er det er en børnehjelm, og dem er der ikke mange der har ret stort udvalg af, og forhandleren heroppe i det nordjyske vidste ikke lige hvor man kan få dem nu, da mc select er gået konkurs.. men må da lige prøve at høre rydberg om de kan få den hjem.

• #3   6. mar 2014 Brd Jensen i Horsens har opkøbt Alt fra MC-select.

• #4   6. mar 2014 Ellers er der Hein Gerricke i Flensborg. Der købte jeg min HJC.

• #5   6. mar 2014 køber af princip ikke noget i udlandet. Hellere give lidt mere og så støtte den lokale ( glorien bliver lige pudset) jensen og rydberg havde ikke noget, så tror det bliver en caberg eller held fra motohaus.dk i hjørring.. Så må hun få nogle stickers til at pynte den med smiley

• #6   6. mar 2014 Når man har kørt Fyn og Jylland tyndt for at finde en hjelm af god kvalitet, der sidder godt, uden held og når der er ringe service. Så handler man hos dem der har de to ting.
    Går ikke på kompromis med sikkerheden.
    Til gengæld køber jeg alt andet gejl, reservedele osv ved den lokale. Hvis han da kan skaffe det. Ellers køber jeg det på nettet.

Kommentér på:
hjc hjelm

Annonce