1.261 visninger
|
Oprettet:
MC beklædning {{forumTopicSubject}}
Hej med jer her inde. Jeg står og vil have mig et par ny mc bukser, da mine nuværende sidder dårligt og er alt for varme.
Jeg ville så lige høre jer herinde hvad i kan anbefale til allround brug. Det vil sige til både korte og lange ture.
Jeg kigger i et prisleje under 1600 kr.
Der er mange forskellige mærker derude derfor syntes jeg det virker lidt uoverskueligt at finde ud af hvad der er godt og skidt.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
mar 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
Jeg fandt efter første sæsons kørsel ud af, at et sæt tøj bare er for lidt. Udsvingene i det danske vejr er bare for store, og hver mc-tur er forskellig.
Jeg startede med et par textilbukser med udtageligt foer fra MP-Asu. Det er nu blevet til:
Læderbukser touringmodel uden foer
IXS tynder textilbukser uden foer men med regnmembran, der kan lynes af
Macna textilbukser med læderforstærkning og tykt foer, der kan lynes af
Mp-Asu textilbukser uden foer men stadig lune
Dertil et tilsvarende sortiment af jakker, støvler og handsker til forskellig årstid, humør, turlængde og vejr.
Husk at prøv dine nye bukser med det tøj, du normalt har på under dem. Hvis du normalt kører med lange underdrenge, duer det ikke, at du prøver dem i butikken med jeans på. Og prøv også de nye bukser med foret afmonteret. Pludselig kan de sidde dårligt og beskyttelsen kan sidde helt forkert..
Og shop i en dansk fysisk butik, det bliver du glad for, når eller hvis der skal reklameres
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 383
feb 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 48
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 383
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 177
MC beklædning