{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Erfaringer med mc-heaven.dk? {{forumTopicSubject}}

Har fundet nogle sidespejle i deres webshop, skrev om de var på lager, det var de, men deres betalingssystem var nede så jeg skulle betale med bankoverførsel, det får sku mine alarmklokker til at ringe lidt, for som jeg har forstået det gør det at jeg så ikke kan få mine penge retur hvis de nu eks. ikke leverer. Nogen som har handlet med dem? Syntes ikke jeg kan finde nogle anmeldelser af dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med mc-heaven.dk?
  • #1   24. feb 2014 Hej Phillip

Mig som er blandt ejerne siden, det er helt fint du er kritisk, men du kunne jo spørge på mailen som du havde skrevet til tidligere, du er jo velkommen til at prøve og tjekke ud på siden, der er fejl i systemet så man ikke kan komme til betalingsvinduet, vi er pt. ved at flytte systemet over, i et der er designet til at køre webshop i, da den gamle ikke er lavet i et egnet system, og derfor det kører som det gør. Du er velkommen til at betale med PayPal, så kan du altid selv trække pengene tilbage hvis der er noget.

Vi er ikke ude på at snyde nogen, vi er bare ved at optimere det hele.

Mvh Kevin

• #2   24. feb 2014 Hmm det ser da ud til de bruger paypal som betalingssystem? Og det er i hvert fald ikke nede... Men om de er ok at handle hos skal jeg ikke kunne sige noget om. Det kan jo være de/han bare ikke er så IT-kyndige

- Og der var jeg så lige et minut langsommere end ovenstående hehe nevermind

• #3   24. feb 2014 L B læs ovenstående, det er selve shoppen der har en fejl så den ikke vil lukke folk videre fra forsendelsesmetoder, til at få åbnet betalingsvinduet, og gennemføre betalingen.

• #4   24. feb 2014 Tak for svar Kevin, så tør jeg godt bestille smiley du får en ordre så snart lønnen lander på min konto.

• #5   24. feb 2014 Men Phillip, nu da jeg ved du er en "seriøs kunde" hvis man kan sige det sådan så vil jeg strække den så langt, du kan overføre pengene når du har modtaget varen, det skal ikke være det der skiller os.

Kevin

• #6   24. feb 2014 Det er jeg glad for at høre! Vi er igang med et helt nyt design og en meget større brugervenlighed, da den som den er nu, ikke egner sig så godt som webshop, så hold øje i løbet af den næste måned bliver den rigtig fed, og med et rigtig godt udvalg af varer i forhold til det vi kører med pt!

Kevin

• #7   24. feb 2014 Jeps så det lige efter jeg postede - derfor mit lille edit med "nevermind" smiley
    Nu så jeg jo så at i er baseret i næstved. Er i ren webshop eller har i butik? Kommer da til tider igennem byen alligevel, hvis nu man lige stod og manglede et eller andet

• #8   24. feb 2014 Så den lige det er helt ok smiley
    Altså det fungerer kun som webshop lige nu, men efter optimeringen af siden, og dertilhørende større lager, kommer der mulighed for at komme og hente varer personligt.

Kevin

• #9   24. feb 2014 Det er fint at vide. Det er jo ikke så mange butikker der er tilbage hernede sydpå smiley

• #10   24. feb 2014 Det er det ikke nej, men skal se hvad jeg kan gøre for der kommer én til smiley

• #11   24. feb 2014 Det er god stil og god reklame smiley
    Nu vil jeg helt sikkert overveje at bestille noget hos jer smiley

• #12   24. feb 2014 Hej Kim, det er jeg super glad for at høre!
    Jeg arbejder på fuld tryk på at få betalingen til at fungere igen, men det er lidt af et arbejde.
    Skulle der være noget du vil bestille inden den er oppe, er du velkommen til at skrive til Info@mcheaven.dk så finder vi ud af det. smiley

Kevin

• #13   24. feb 2014 nu er så jeg ind og kigge på jeres side.

det er lækker at man finde sin model også kommer det frem i har til den.
    men der en fejl.
    det er en er6n på billedet men der står er6f smiley

så kiggede jeg igår på BARRACUDA HÅNDTAG og søgte en masse på engelske sider og ud af alle dem jeg fandt er i en 50 billigere smiley

profilbillede
  • #14   24. feb 2014 hvis man købe et sæt af jeres ABM STÅLFLEX KABLER er det så et helt sæt altså slang ned til bremseren også den lille slange over til den anden? og hvorfor kan man ikke vælge hvad farve slange skal være i også en anden farve banjo bolt?

også sælger i ABM FORSPÆNDINGS GREB FOR GAFFELFJEDER mig bekendt kan man ikke sætte dem på en er6 05-08 model men det står som man kan på jeres side?

• #15   24. feb 2014 Ja har bemærket fejlen, tak for det, den vil blive rettet med det samme!
    Tusinde tak for det, det er også sådan det skal være for at beholde handlen i DK, hvis du kan leve med en pakke der har været åbnet for at se kvaliteten på håndtagene kan jeg smide en rigtig god pris på dem? - de er i sort og har aldrig været monteret eller noget.

kevin

• #16   24. feb 2014 Kim - Jeg skal nok lige tjekke op på de ting du skriver der i morgen, vi har overtaget shoppen for en 3 ugers tid siden, så der er stadig en del kaos med hvordan og hvorledes, og om alt det er rigtig til de rigtige maskiner.

Men tusinde tak for du nævner det, jeg vender tilbage!

kevin

• #17   24. feb 2014 jaaa jeg har ikke købt dem i nu fordi jeg ikke lige havde råd men hvis du har et godt tilbud på dem skal jeg nok slå til...
    også er par røde styre ender.
    (ABM SHORTCAP STYRENDER)

• #18   24. feb 2014 AKSEL COVER tror jeg heller ikke man kan montere ..... ?

jaja der ikke noget negativt i det. det er blot så i ved det smiley jeg ved godt hvor stort arbejde det er at have sådan en side.

• #19   24. feb 2014 Jeg smider lige en privat besked mht pris på håndtag og på styrender.

Tager det heller ikke som noget negativt, det er bare rart og få indtryk fra kundernes side, selv er jeg slet ikke tilfreds med siden/opbygning så vi er ved at få en helt ny shop op og køre på en ordentlig opsætning, og som ikke er lavet i et design som dette.

• #20   24. feb 2014 ja gør det så kan vi nok finde ud af en handle.

men god side helt side. i har min anbefaling smiley

• #21   24. feb 2014 Det er jeg glad for at høre! smiley

-God aften

• #22   24. feb 2014 Kevin, Satme god stil. smiley
    Jeg vil huske på jer næste gang jeg skal bruge noget.

• #23   25. feb 2014 Tak skal du have Thomas!
    Syntes i hvert fald i skal prøve at tjekke siden om en måneds tid, ellers så skal jeg smide jer alle en besked, for kunne godt bruge nogle testpersoner inden vi lancerer det hele for fuld tryk, så kan jeg smide jer evt 200 kr til at gå ind og handle for og så i lige gider hoppe lidt rundt derinde og smide en kommentar ti brugervenligheden, og evt fejl / mangler i lige falder over smiley

• #24   25. feb 2014 Jeg er frisk på at teste smiley

• #25   25. feb 2014 Siden ser bestemt også interessant ud og priserne er vist heller ikke ved siden af - I er lige røget i Bogmærker til næste gang smiley

• #26   25. feb 2014 Tusinde tak Søren, det er dejligt at høre sådanne ting!

Og fedt der er så mange der er frisk på at teste, jeg smider lige en besked til jer alle når tiden er der!

God dag til jer alle!

Kevin

• Lars S
    Lars S Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 7
    #27   28. feb 2014 Den nye side bliver meget federe når vi kommer dertil, og vil tro at Kevin åbner en prop champagne til lidt hyggetræf i Næstved når dagen kommer!

Jeg har fundet fejlen i koden, og det er løst. smiley Så der er åbent for bestillinger igen smiley

... og undskyld ventetiden Kevin.. smiley

Kommentér på:
Erfaringer med mc-heaven.dk?

Annonce