{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SHARK-hjelme?
  • #1   27. jul 2006 kører med s800 og den er jeg ganske tilfreds med der er næsten ingen støj i den og den sidder perfekt på mit hoved har et billed af den i profilen

• #2   27. jul 2006 Jeg har en S800 og syntes der er godt med vindstøj i den - over 80km/t og jeg kan ikke høre andet end hjelmstøj..

• #3   27. jul 2006 Købte en RSF2 Race Fusion her for ik så lang tid siden, og har været meget tilfreds med den! Rimelige støjforhold, lækker finish, og praktisk design. Dertil købte jeg et mørkt visir, og det spiller også bare! Dog ikke så skide godt i de mørke timer.. smiley

• #4   27. jul 2006 Ps. Den kostede 2500 inkl. det mørke visir! Dog er der stadig mærkbar forskel på den, og de modeller, der koster det dobbelte! Havde jeg råd, blev det en af dem istedet (de helt nye modeller).

• #5   27. jul 2006 Jeg har lige købt en Shark RSR2 Karl Muggeridge replica... Så det er jo den bedste, når nu jeg har købt den.
    Har ellers kritiseret Shark hjelme. Men fik et godt tilbud og så sad den overraskende godt......
    Var på bud til 299 eu , normal 529 eu (HG flensborg tror de havde et par stk endnu) ved ikke hva den koster i Dk men gætter på 4000 skulle være en ny model men ved ikke om det passer.
    Skulle bare have den billigste jeg kunne passe med DD.
    Men endte alligevel med Sharken.

Har skam højfart testet den med 110 på Geelyen smiley

• #6   27. jul 2006 Nogen der ved hvor man kan købe shark i københavn? ..

Det er møg irriterende at de forskellige mærker har forskellige pasform! smiley ..

Men De shark hjelme ser da rimelig svedige ud.. jeg havde ellers lige tænkt mig at kigge på noget Shoei.. men nu er jeg da i tvivl..

• #8   27. jul 2006 Kører med en RSX Foret replica. Den har samme visir som RSR. Har kun en gang været ude for at det duggede (kl 5.30 om morgenen, ca 2 graders varme og meget tåget, men ellers ikke).
    Er ikke videre imponeret over støjen. Der er mindre end i min gamle T.hansen hjelm. Kører altid med ørepropper, mest pga. vindstøj, men har også en lille bitte tinitus, så vil helst ikke have at det bliver værre.
    Har lagt mærke at visiret ikke slutter helt tæt til hjelmen.

Men er nu ganske godt tilfreds. fik den for 1900kr. inkl. forsendelse fra England. Mod 3300 kr. i DK

Kommentér på:
SHARK-hjelme?

Annonce