1.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Pirelli Angel ST tyres Pirelli Angel ST tyres

Hey folkens..

Jeg er ved at finde nye dæk til min Honda Cbr 1000 F... Som alt andet er det jo en jungle hvis man ikke har forstand på dæk.. Men jeg har fundet disse Pirelli Angel ST dæk, som jeg godt kan lidt mønsteret på.. Men har nogle af jer erfaringer med disse dæk? Eller måske mærket generelt... Evt andre anbefalinger...

Prisen for sådan et sæt har jeg fundet til 1723 Inc fragt. Er det en fair pris for et sæt mc dæk?

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pirelli Angel ST tyres
  • #1   6. feb 2014 Jep, min gixxer kørte på Angel ST dæk sæson 2013 - aldrig haft problemer med de dæk. Så dem kan du roligt købe og smide på din cbr smiley

Du kan jo prøve og gå til en forhandler og høre ham ad, hvad han vil have for et sådan sæt. Så tror jeg hurtigt du smutter hjem til computeren igen og får bestilt dem til 1723,- smiley

Men at købe MC dæk pga mønstret er "sejt".... hmm...

Alt i alt, et par rigtig fine dæk.

Vh

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   6. feb 2014 Valg af dæk er på niveau med tro/overtro og religion! smiley

Pirelli er et ganske udemærket "mærke" og hvis du syns' mønstret ser fedt ud, så køb dem... og prøv! Du skal ikke frygte for at de er 4-kantet - trods alt! Når du har slidt dem op, så er du en erfaring rigere! Måske køber du dem igen? Måske køber du nogle andre?

• #4   6. feb 2014 super dæk -god pris

• #5   6. feb 2014 Disse dæk kører jeg på min VFR og er godt tilfreds med dem, de har endnu ikke givet mig nogle ubehagelige overraskelser - men jeg kører jo osse stille og roligt... smiley

• #6   6. feb 2014 Jeg ville finde et sæt GT da det er en ny og forbedret model af st

• #7   7. feb 2014 Jeg har nu bestilt disse dæk... Så må vi se hvordan de er... Jeg er sikker på at det nok skal blive en fin oplevelse:)

Kommentér på:
Pirelli Angel ST tyres

Annonce