1.405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

fame dejligt, et tyve svin er blevet knaldet . fame dejligt, et tyve svin er blevet knaldet .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fame dejligt, et tyve svin er blevet knaldet .
  • #1   5. feb 2014 Dejligt smiley
    Men både du og jeg Busa ved, at der desværre nada sker nada med ham... Jeg spår en dom på 1-2 år betinget, og en bøde på 20.000 kr..
    Eller sådan noget latterligt noget smiley

• #2   5. feb 2014 Thunder

jeg er bange for at du har ret.
    han får nok ikke det helt vide i straf, det svin.

• #3   5. feb 2014 Jep, lovgivningen i Danmark er til grin på nogle punkter smiley

men stadig dejligt han blev fanget... Så stjæler han ikke noget så længe!

• #4   5. feb 2014 Enig .

smiley :)

mvh

• #5   5. feb 2014 Hvis hen er heldig, kommer han til Renbæk, der sidder nogen for det samme. der har de gratis tv, telefon / internet, og går og hygger sig, hvis han kommer ind, men når han har haft en hård barndom, så får dommer ondt af svinet, og så slipper han billigt

• #6   5. feb 2014 Har værksted hvor det det blevet sa af.. Det sjove i historien, er at tyveriet og de stjålne biler, ikke er relateret til samme person.. Men stadig svineri..

• #7   5. feb 2014 Det er jo samfundets skyld, så mon ikke man prøver at rette ham op, ved at sende ham med 3 pædagoger til Gran Canaria.

• #8   5. feb 2014 Tyve er sku mærkelige,,,,

Var lige ude og hente min søn til aften , der var nogen der havde smadret hans side rude på hans lille fiat cinqocento
    De fik kun 2 højtalere fra TH. Til '299 kr

De skulle have en gang tæsk , de har ødelagt for flere penge

• #9   5. feb 2014 @jan 1. h

Ja nemlig...
    Og det værste er, at hvis du så meget som røre et hår på deres hoved, så er det dig der bliver straffet. Tyve har det sq for let.
    I gamle dage huggede man hænderne af tyve, og pirater blev hængt! Ikke så meget diggedar dengang.

• #11   6. feb 2014 #10 - Så fik du også krydret indlægget med lidt umotiveret racisme. Flot..

• #12   6. feb 2014 #11

Hehe hold nu kæft med det racisme pis, det er jo det mest misbrugte ord i danmark!! smiley og forøvrigt forstår jeg ikke hvorfor du synes han krydret indlægget med racisme?? Mike S. hylder jo de skide perker dyr for deres Sharia lovgivning som vi godt kunne bruge lidt af ind imellem smiley

• #13   6. feb 2014 #11 og du fik det krydret med lidt uvidenhed... Racisme er når man IKKE kan lide perkerne ;), se f.eks kommentar # 12 hvor der står 'skide perkere' *g*

Tror i øvrigt ikke der er ret mange racister i DK, vi har bare lært at sætte lighedstegn mellem ballademagere/kriminelle og vores gæster. Men det er kun de kriminelle vi hader!!! OG dermed er vi tilbage til tråden, hug en finger af tyvesvinet hvis det er første gang, 2 fingre for anden gang osv.. smiley

• #14   6. feb 2014 Det er en dansker der står bag dette, så er den del i hvert fald uddebateret..

• #15   6. feb 2014 Personlig er jeg fløjtende ligeglad med hvilken farve et forpulet tyve svin har.

for mig er en tyv = med et lorte svin der skal have en hård, meget hård dom, kommer det forpulet tyve svin så fra u landet af, så mener jeg at dommen skal kryderes men en udvisning af dette land.. for altid .

mener jeg .

mvh

• #16   6. feb 2014 +1 til Busa! smiley

• #17   6. feb 2014 Busa => Årets biker... smiley smiley

• #18   6. feb 2014 #12

Nogle af dem er faktisk OK, ikke alle sammen der er er nogle skide perkere smiley

Kommentér på:
fame dejligt, et tyve svin er blevet knaldet .

Annonce