Service af gsxr k7 {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har et spørgsmål omkring service af min mc. Det er en Suzuki Gaxr 600 fra 2007
Indtil videre har den fuld service bog, jeg ved ikke om dette har en stor betydning af gensalget ligesom med biler.
Men mit spørgsmål går ud på om det er pengene værd af smide 3950kr efter et stort service af min mc.
Jeg har et familiemedlem som er rigtig hård til at rode med mc og har gjort det i 20-30 år. Han vil gøre det for 1500kr inkl reservedele, under mit service vil der bla. Blive skiftet tændrør, olie og oliefilter.
I og med det er et stort service skiller de jo stort set hele Mc'en ad og tjekker om alt er iorden.
Kan det svare sig at smide 3950kr efter et service ved en autoriseret Suzuki værksted eller kan man sagtens "nøjes" med min ven gør det for mig. Mc'en fejler intet nu, men jeg vil gerne følge min service bog og holde passe på den.
Ingen dumme kommentarer tak.
Venlig hilsen Mike
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
Men sørg for at gøre de ting som står skal laves, skal der fx justeres ventiler, så få det gjort, ligesom du nok bør skifte gaffelolien, den bør skiftes hvert 2 år, ligesom bremsevæsken.
Service af gsxr k7