{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Alpinestars dragt? nogen erfaringer {{forumTopicSubject}}

Har fundet denne dragt, som jeg egetnlig synes tiltaler mig en del smiley

Nogen der har erfaringer eller kender den? Nogen der ved om der er lidt lommer i den?

håber på svar smiley

Mvh Jacob

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/sec14c573fa30/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-Octane-Suit-2PC/SubProducts/34311-3099574-20

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alpinestars dragt? nogen erfaringer
  • #1   28. jan 2014 Jeg kender ikke selv den læderdragt, men min generelle erfaring med sådanne dragter må være, at lommepladsen i dem er meget begrænset.

Min Roleff 2 delte læderdragt har En lille inderlomme i venstre side af jakken, hvor min telefon, kørekort og dankort lige kan være. Min lookwell heldragt har til gengæld en inderlomme i hver side, men ikke større end den i roleff dragten.

Måske har Mads fra mceventyr lavet en præsentation af dragten, jeg mener i hvert fald han har en magen til - og de laver jo præsentationer af det meste i deres "serie". smiley

Ja, det var ikke meget jeg vidste, men jeg håber du på en eller anden måde kan bruge det.

Mvh

• #2   28. jan 2014 Det kan jeg skam Simon smiley tak for input

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #3   28. jan 2014 Jeg har en heldragt - vist nok en GP-Pro. Den er der 2 store inderlommer i som er rigeligt til tlf og pung.
    2 delte har normalt lommer på ydersiden - typisk en i hver side.

• #4   28. jan 2014 Jeg har en to-delt Alpinestars UDEN udvendige lommer. Men som Sajmon siger, så er der 2 indvendige lommer.

• #5   28. jan 2014 Jeg har en 2 delt Alpinestars GP plus årgang 2013. Der er 2 ydrelommer og 1 inder lomme i venstre side.
    Det er kram!

• #6   28. jan 2014 Har samme model som Thomas, lommerne er meget små, så med store hænder er det svært at finde noget i lommerne. Ærmerne er meget små i underarmen og betrækket indeni er ikke altid lige komfortabelt. Er ellers glad og tilfreds med Alpinestars købt hos Larsen MC i Lystrup.

• #7   6. maj 2014 Jeg har lige købt Alpinestars Atem combi 2 delt. Der er 2 ydrelommer og 1 indvendig lomme med lynlås plus 3 lommer med velcro, så de er selvfølgelig ikke de mest sikre, men ellers er jeg utrolig godt tilfreds med kvaliteten og pasformen. smiley

En anden info.
    Jeg har købt str. 50 og er 182 cm 79-80 kg. Dragten passer perfekt. smiley

Kommentér på:
Alpinestars dragt? nogen erfaringer

Annonce