1.327 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

trackday cykel trackday cykel

Hej smiley

jeg er ved at lave en gammel honda cbr 600 F3 om til en ''bane'' cykel, en jeg vil køre på lidt forsjov.. så har lige et par spørgsmål jeg håbede i kunne hjælpe mig med!

vil gerne ha så jeg er fri for nøglen til tanken, så hvor finde man sådan et tankdæksel ?

og hvad gearing skal man køre med? (er std. fint nok til bare sjov?)

håber nogel kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trackday cykel
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   27. jan 2014 Tandæksel kan man få mange steder. Ebay er et godt sted at starte.

Typisk vil man have acceleration fremfor topfart, så ekstra tænder bagpå eller 1 mindre foran vil gøre underværker.

Et godt råd til sådan en F3.... Opgrader affjedringen - eller få den som minimum serviceret så den er nogenlunde frisk.

• #2   27. jan 2014 Der er massere af tankdæksler på ebay.
    Og til lowbudget-husbehov mener jeg standard gearing må være ganske udemærket.

Det er i hvert fald min holdning som fattig amatør på banerne. Når jeg kigger mig omkring i pitten synes jeg det ligner jeg har det mindst lidt så sjovt som dem med en masse lir, gadgets og dele de kan skifte efter vejr og bane osv. Og så er jeg nok så ligeglad med de kører fra mig. smiley

• #3   27. jan 2014 okay mange tak..

og ja ville holde det på lav ''budget'' og bare som sjov så vil ikke smide alt for mange penge i en gammel cykel smiley

har i et link syntes ikke jeg ku finde nogle der passer på en honda? smiley

• #4   27. jan 2014 (link fjernet)

Bare en tilfældig blandt 67 hits på "keyless tank cap honda". smiley

• #5   27. jan 2014 Lyder som samme ambitionsniveau/budget jeg går efter med den SV650 jeg lige har smidt penge efter.
    Jeg går efter et sæt gadedæk til frisk kørsel, sinter bremseklodser og armeret slanger, samt skifte fjedre og olie i forgaffel plus fjeder eller anden brugt dæmper bag på.

• #6   27. jan 2014 det er også ca det jeg har planer om med min smiley syntes det ville være træls at smide 30 jern i en vis det nu ikke er noget mand gider eller har tid til smiley

• #8   27. jan 2014 Min gamle "F2" blev dejlig frisk men -1 foran og +2 bag smiley

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #9   28. jan 2014 Du må absolut geare den ned, 15 foran 100.- kr. Sørg for at bremser, dæk (Pirelli supercorsa) og affjedring er klar til opgaven. Og lad være med at montere en potte der støjer, du ryger ud - behold den originale. Og skal vi så ikke alle sammen være enige om at holde omkostningsniveauet hemmeligt....

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #10   28. jan 2014 Intet er hemmeligt!

Hvis nogen ikke bryder sig om at høre det, skal de ikke bladre ned...

Omkostningsniveauet er: tilpas. smiley

• #11   28. jan 2014 Hvis hun ikke kan klare at høre om omkostningerne, ja så er det nok tid til at skifte hende ud, eller tjene dine egne penge smiley

• #12   29. jan 2014 Eller være herre i eget hus.

• #13   29. jan 2014 ... eller være mand nok til at indrømme det er bedre at køre det man kan på et skrabet budget på en billig cykel, frem for at kører privatøkonomien i sænk for at spille macho. smiley

Kommentér på:
trackday cykel

Annonce