973 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Spyke virker.. Spyke virker..

..stadig.

Det virkede de tidligere gange jeg er styrtet og igen idag. Hjelmen slog jeg ikke i jorden, men mine Sidí Verterbra II tog også fra.

Kom til en rundkørsel og skulle lige ud. Jeg var lige kørt ind i den da en kvinde kommer ud fra første vej i rundkørslen og så var der ikke meget at gøre.

Smed cyklen og røg ind i siden på bilen, det kostede skrammer på cyklen. Bule i bagsvinger, bule i mellemrør, ødelagt venstre udstødning, brækket gearpedal, muligvis skævt bagstel, og generelt bare skrammer på alt i venstre kåbedele.

Har at godt vidne der kom modsat mig og så det hele. Kvinden der kørte ud foran mig tog med det samme skylden.

Der skulle ikke komme problemer med forsikring( har kasko, men hendes æder den jo), og jeg slap helt uden skrammer. Nu hygger jeg mig bare med min datter, så det kniber med at bevare det dårlige humør:oD

Dragt og støvler fik skrammer, nogen der kender til forsikring i den henseende? Min indbo tager den jo i første omgang, men reparerer de tingene eller får jeg nyt?

Nå, jeg hygger mig trods alt. Jeg er på vejen igen inden længe. Skaderne kan jeg reparere nødtørftigt på en eftermiddag. resten klares til vinter. Da har Aprilia måske fundet stumperne til mig...

Shit happens...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spyke virker..
  • #1   25. jul 2006 nyt..

din forsikfing dækker til som det stod som nyt

• #2   25. jul 2006 Surt at sådan noget sker! Men godt, at der ikke skete dig noget! Og så lyder det da også positivt, at du ikke skal betale noget selv, og samtidig at cyklen snart er klar igen!

Held og lykke med cyklen fremover!!

• #3   25. jul 2006 Thomas: Ok, takker. Støvlerne skal i så fald skiftes, og dragten må jeg se til. Den er stadig fin, men selvfølgelig ikke uden skrammer.

Kan jeg købe den tilbage, i fald de skifter den? Lidt nostalgisk er man vel, og vil da gerne beholde den..

Simon: takker.

Marc

• #4   25. jul 2006 Erm.. Dragten er købt brugt på Ebay, men stod som ny da jeg fik den. Har kørt 3 måneder..

• #5   25. jul 2006 Jeg kan printe den ud, men gav kun 4200 for den. Den koster ellers 8000.

• #6   25. jul 2006 Shit Marc !!!

Det vigtige er at der ikke er sket noget med dig alt det andet kan erstattes.....

Bortset fra det så lyder det som om at det bliver dyrt smiley

• #7   25. jul 2006 Hej Jørgen.

Ja, synes egentlig ikke der er det store at pive over trods alt. Kun en smule ømhed i kroppen. Cyklen kan køre, jeg har det godt, min datter er i hopla og sover lige nu som en engel.. Falcoen er hurtigt kørende igen, at det så varer en tid før den også kommer til at se godt ud igen kan jeg leve med.

Det er i øvrigt et godt tidspunkt for den speciallakering jeg har i tankerne:oD

Men dyrt, ja.

Svinger: 12-14.000?
    Kåbedele: 10-15.000?
    Bagstel: 3-5.000?
    Udstødning komplet: 10.000?
    Lak mm: 5-7.000?
    Clipon: 1500
    Styrende, blink, diverse: 3000?

Tøj og støvler 3-10.000 alt efter hvad de gør ved dragten.

Mit umiddelbare skøn er omkring 50k, men priserne er rent gæt fra min side, jeg ved Aprilia er blandt de dyreste i stumper. Og langsomste..

Den bliver gjordt op imorgen, så ved jeg mere. Taksator kommer på i slutningen af ugen, så får jeg se. Tiden vil vise hvor tæt eller langt fra jeg er.

Men træls, jeg har lige smidt det gode grej på, og nu er svingeren allerede død.

Ved meget mere når jeg har snakket med forsikringer og KS Motor imorgen. Måske jeg kigger ud i actionparken, men i så fald bliver det i bil..

• #9   25. jul 2006 Nå ja, lidt småpinligt.. At aflevere en cykel der ligner lort:o( Var i sommerhus i nordjylland og havde dermed fyldt den med fluer, der var også spor af en regnbye. Læg dertil en hastigt smurt kæde, der har sovset på fælg. Det har fanget lidt sand ude fra sommerhuset, så alt i alt ligner den bare noget der burde være løgn. Dertil lægges nævnte skrammer, ikke noget at sige til at jeg ikke var stolt da jeg afleverede cyklen!

• #11   1. aug 2006 godt 63.000 er den skadet for. Damn!

• #12   1. aug 2006 Det betaler hendes forsikring vel?

• #13   2. aug 2006 Simon: jep, ingen problemer!

Hun indrømmede sin skyld, jeg har et godt vidne, der burde ingen problemer være

Kommentér på:
Spyke virker..

Annonce