{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc salg hvor?.
  • #1   26. dec 2013 Ja, dba er blevet pisse dyre..

Jeg ville også sælge den sure VT500 jeg har stående på DBA, men fandme nej om man gider give 200 kr år måned for noget der sikkert aldrig bliver solgt.

Men i starten af året (2013) blev det faktisk gratis at sætte sin cykel til salg..

• Henning L
    Henning L Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #3   26. dec 2013 Min forige mc blev solgt på 123 mc. Det tog ca. 2 måneder.

• #4   26. dec 2013 nogle bruger kun 123 andre G&G andre KUN dba så det bare med at smide den på så mange steder som muligt

• #5   26. dec 2013 Jeg brugte her og guloggratis

• #6   26. dec 2013 (link fjernet)

• #7   26. dec 2013 Brug rigtig pris. Så er annoncens placering mindre vigtig, seriøse købere kigger overalt smiley

Hvis det er din z750 så skal den ha et ordentlig gok nedaf hvis du vil gøre dig håb om en stak sedler i luffen smiley

• #8   26. dec 2013 min blev solgt på DBA. gik ca. 4 uger. sæt en realistisk pris (laver en alle andres....)

DET ER GRATIS AT OPRETTE MC ANNONCE på DBA. Man skal bare oprette motorcyklen som en "reservedel til motorcykel" i stedet for smiley

På gul og gratis fik jeg kun 1 useriøs henvendelse hvor jeg på 123mc ingen henvendelser fik overhovedet. og den var sat 2000 under alle andres og stod pænere. så dba er der, flest kigger...

• #9   26. dec 2013 Jeg fik i år solgt min ene mc via dba.dk og den anden via mobile.de
    Dog en del henvendelser via motorcykelgalleri.dk, to rimeligt seriøse.

Et godt fif er at nysyne biken og pusse den op til den store guldmedalje, tag der efter nogle gode billeder med en flot baggrund, evt. i et rigt kvarter hvor der er nogle flotte huse.
    Når annoncen er aktiv er det vigtigt at skifte billederne ud jævnligt og rette teksten eller skrive noget nyt.
    Selvom man ikke får respons med det samme holder mange interesserede øje og er klar til at slå til hvis prisen f.eks. plusligt dropper vildt.
    Den første af mine mcer blev solgt ca. ½ år efter jeg satte den til salg, den anden gik der ca. 8 måneder smiley

• Henning L
    Henning L Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #10   26. dec 2013 Kan kun give Brian. S ret. Det, som sælger din mc er prisen. Da jeg må formode, at du ikke giver en forhandler garanti med i handlen, skal prisen sættes derefter. Når jeg skal sælge noget, sætter jeg prisen efter, hvad jeg selv er villig til betale for den samme genstand.

• #11   26. dec 2013 DBA virker ikken skid! Det koster en masse penge og det eneste man får er hendvendelser fra folk der vil bytte med en trailer eller en hest.
    Brug G&G eller 123.

• #12   27. dec 2013 Har solgt 2 motorcykler i 2013, begge gennem DBA, den 3. har jeg også fået flest henvendelser på gennem DBA.

• #13   27. dec 2013 Købte i går på DBA

• #14   27. dec 2013 Sikker mc har 6 mc til salg. Så er der sku godt nok begrænset kendskab til den side. hehe

• #15   27. dec 2013 Kasper B: Det er også en nystartet side. Så budskabet om den skal jo lige ud først.

• #16   27. dec 2013 Alt efter prisklasser på den man vil sælge, tror jeg de 200kr til dba er givet godt ud. Det er trods alt den side de fleste kender til, med den bedste søgefunktion.

Jeg solgte selv min XL350R via en facebook gruppe, men fik 3 henvendelser fra gul og gratis på 10timer og ikke en eneste seriøs herinde i over en uge. Udover det er jeg enig med Brian.

• #17   27. dec 2013 Peter Modvind, er sgu da helt i modvind. DBA er en katastrofe at søge i og derfor kigger jeg ALDRIG der for det er en umulighed at finde noget rigtig derinde.

• #19   27. dec 2013 jeg har min sv på 123mc, og det er absolut den billigeste årg/km, en milliard kigger, få skambyder, så ved ikke helt om det er stedet, men gider heller ikke smide 200kr for 14dage på dba.

• #20   27. dec 2013 Altså jeg har lige solgt en. Der blev annonceret her, i dba(det kostede altså kun 35 dask), 123mc.dk og guloggratis.dk.

det tog 5 uger - er du klar over markedstilstandene - er prisen rigtig?

• #21   27. dec 2013 ....skambud afspejler i højere grad din realitetssans end noget andet. Markedet er købers lige nu!

• #22   27. dec 2013 Rigtigt nok at dba måske er lidt grådige for deres mc annonce priser, 200 kr. er sku for meget.

Som sælger føler man dog at man giver tingene væk, så godt som ubrugte ting til under ½ pris.

I følge mine beregninger er prisen ca. halveret på en mc efter 3-4 år.
    Højt km. tal kan dog presse prisen en del længere ned.
    Super dejligt med en ny mc, men bestemt ikke nogen fornøjelse at miste 100000-150000 kr. ud i den blå luft smiley

• #23   27. dec 2013 Kigger kun i 123 for der er udvalget meget større end de andre steder og der købte jeg også sidst. Kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst kiggede i dba.

• #24   28. dec 2013 knud (Ølstykke)........en sv1000s fra 2008 med knap 7000km på klokken skal vel næppe sælges for 35000kr, det kan vi vel godt blive enige om er et skambud.......hvis du finder en billigere end min(65000kr) nogle steder matcher jeg prisen................
    men derfor aner jeg ikke hvorfor den ikke er solgt endnu

• #25   28. dec 2013 Du misforstår mig:-)

Et skambud er også et købssignal, Hvis du forfælger sådan et vi I som regel havne i en anden pris - måske ikke den du havde ønsket, men en anden

• #26   28. dec 2013 arh tino du mister det jo ikke helt ud i den blå luft, du har haft den nyeste model i lang tid, der er ikke andre der har ødelagt koblingen, eller racet, eller haft sex i / på den. men kan godt forstå hvad du mener smiley

ligsom bil, havde jeg pengene betalte jeg sq gerne 100.000 ekstra for at undgå at side på en anden mands forgævedes afkom de næste 5 år.. smiley

• #27   28. dec 2013 Kevin a Lige nu er der en sv1000s 2005 sort med 14000 km på bagen til 45 og en anden 2007 med 12000km til 60 tilsalg på g&g, og de kan me garanti presses længere ned! Så er det da klart du ikke kan sælge din for 65. Hvis du vil sælge tag nogle gode billeder og vær den billigste om din har kørt lidt færre km betyder ikke særligt meget, kun den bliver lidt nemmere at sælge.

• #28   28. dec 2013 ~Mr_Hovenbauer ~

lad os tage udgangspunkt i de 2 cykler du nævner...

1: 2005 = gammel model, så væk med den:-)
    så kommer den intressante
    2: en 2007 model der har kørt 12000km til 60tkr, som udgangspunkt
    så siger du at det er klart jeg ikke kan sælge min for 65tkr som udgangspunkt
    syntes nu priserne macther hinanden godt i betragtning af at min er et år nyere og kun gået ca. halvt så mange km......

og når du skriver vær den billigeste, skal man så ifølge dig finde den billigeste sv1000s uanset årg og km. og sætte prisen efter det??

• #30   29. dec 2013 Så længe der er nogle der er billigere facelifted modeller med under 20 på speedometeret til mindre end din, får du svært ved at sælge den det er såmen det jeg mener du kan jo købe en ved flere forhandlere billigere med garanti end hvad din står til. jeg ville da aldrig give 5000 mere for en mc fordi den havde gået 4000km mindre og var et par måneder nyere men samme model.
    Og nej jeg mener ikke du skal samlingne priser på den gl k3 model med din men så længe de handles til under 40 så mener jeg bare du får meget svært ved at få seriøse henvendelser på din hvis den står 65 på denne årstid.

• #31   29. dec 2013 ~Mr_Hovenbauer ~

helt enig med dig, årstiden er en væsentlig faktor
    de priser de er sat til salg til er jo startpriser, hverken du eller jeg eller hvilken som helst anden, vil give udgangsprisen til at starte med, hvis der kom og tilbød mig 58-60tkr, for sv¨eren havde den nok skiftet ejer:-)
    og hvis ham med sv¨eren fra 2007 holdte fast i at han ville have 60tkr for sin, får man en billigere nyere og færre km på klokken:-)))og måske en højere gensalgsværdi;-)))

• #32   29. dec 2013 Forstår ikk helt mc markedet, ved bil handler kan man altid prut om prisen, men har nu et seriøst øje til en mc motard, men den står 400km væk og sælger står fast på prisen, i mine øjne er det et symbolsk beløb i afslag der gør om jeg vil ha den eller ej, man ska jo føle man gør en go handel, og det føler man hvis man kan prutte prisen en smule.

• #33   29. dec 2013 Selvfølgelig betaler man ikke prisen medmindre den er meget billig prissat! Men du skrev bare længere oppe at du ikke kan forstå du ikke har fået solgt din endnu, og min pointe er bare som potentiel køber er der flere andre sv1000s jeg hellere ville købe end at kigge seriøst på din som står til 65! Og det er nok det generelle Billed siden du ikke har fået solgt den. Har selv lige solgt en mc den 23dec så alt kan sælges hvis bare prisen er rigtig uanset årstid.

• #34   29. dec 2013 ~Mr_Hovenbauer ~

måske har vores lille chat frem og tilbage fået nogle til at kigge på min sv, for der har været 3 henvendelser i dag, hvor 2 er seriøse og kommer og kigger på onsdag og på lørdag......så måske har dette været skjult reklame for min mc;-))))

godt nytår allersammen

• #35   29. dec 2013 Hehe genialt Kevin så må vi håbe den bliver solgt smiley
    Og lige over.

• #36   29. dec 2013 Du har vidst også sat den tilsalg for det du selv gave for den for et lille år siden..
    Det er nemlig og en lækker mc at kigge på smiley

• #37   31. dec 2013 Kim m

Hvis det min sv du hentyder til, så har jeg haft den fra flunkende ny

• #38   31. dec 2013 Kan en Suzuki overhovedet sælges som brugt?
    Det er med Suzuki som med IKEA møbler - på genbrugs pladsen når økonomien er til ordentlige møbler.

• #39   1. jan 2014 Nej det var ikke dig Kevin det er trådstarte

Kommentér på:
Mc salg hvor?.

Annonce