738 visninger
|
Oprettet:
forcefield chest protect. {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer at købe en chest plate fra forcefield, da mange skriver godt om chest protecters.
Måske det er det nye sort
Men hvilken model er at anbefale fra forcefield. Har et l2 rygskjold fra dem og det er fantastisk i forhold til et med plastik plader.
Har blandt andet også set man købe en hel vest med front og ryg beskytter fra forcefield. Men føler lidt det er unødvendigt, da jeg har rygskjold.
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
Ribben er rimeligt udsatte og noget af det der tager længst tid at hele igen.
Det er din beslutning.
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 98
Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
Jeg tænker at dem du kører med, har set lidt for mange Youtube videoer med amerikanere på MC, til at det er godt for dem selv...
Jeg synes der er sådan en generel holdning til sikkerhed mellem nyere motorcyklister, at det skal være "casual" og se ud som om man bare lige er sprunget op på MC'en og "bare skal ud og fræse for enhver pris fordi gutterne lige er spontane", og når man har for travlt vil det koste lidt på sikkerheden.
Det varer ofte kun til de ser et styrt eller styrter selv første gang.
Kører aldrig i mindre end fuldt udstyr - dvs læder(heldragt), rygskjold, handsker, støvler og helmut.
Jeans og sneakers yder INGEN sikkerhed når asfalten kommer tæt på, og benene / fødderne er noget af det mest udsatte på en motorcyklist.
Læs f.eks den her tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/203880-boots_vs__sko
aug 2004
Bare noget lort når selvtilliden rækker over evnerne
Har godt læst det indlæg du linker til, det er vist meget en smagssag med påklædning.
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
forcefield´s har jeg ikke prøvet .Hvem har den hjemme i dk ??
er helt enig med sajmon ,ang sikkerhed
aug 2004
forcefield chest protect.