{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

forcefield chest protect. {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe en chest plate fra forcefield, da mange skriver godt om chest protecters.
Måske det er det nye sort smiley
Men hvilken model er at anbefale fra forcefield. Har et l2 rygskjold fra dem og det er fantastisk i forhold til et med plastik plader.
Har blandt andet også set man købe en hel vest med front og ryg beskytter fra forcefield. Men føler lidt det er unødvendigt, da jeg har rygskjold.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forcefield chest protect.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   26. dec 2013 Al beskyttelse er bedre end ingen beskyttelse, så det er en konstant afvejning af beskyttelsesgrad kontra umagen der er i at tage det på.

Ribben er rimeligt udsatte og noget af det der tager længst tid at hele igen.

Det er din beslutning. smiley

• #2   26. dec 2013 Jeg er rimelig ny på bike og dem jeg har kørt med indtil nu går mere op i at det er nemt og let kontra nok lidt manglende sikkerhed. Eksempel vis cowboy bukser og kondisko. Jeg er lidt uenig. Vil hellere klæde mig på til styrtet frem for turen, hvis du forstår.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   26. dec 2013 Og jeg er HELT enig med dig.
    Jeg tænker at dem du kører med, har set lidt for mange Youtube videoer med amerikanere på MC, til at det er godt for dem selv... smiley
    Jeg synes der er sådan en generel holdning til sikkerhed mellem nyere motorcyklister, at det skal være "casual" og se ud som om man bare lige er sprunget op på MC'en og "bare skal ud og fræse for enhver pris fordi gutterne lige er spontane", og når man har for travlt vil det koste lidt på sikkerheden.

Det varer ofte kun til de ser et styrt eller styrter selv første gang. smiley

Kører aldrig i mindre end fuldt udstyr - dvs læder(heldragt), rygskjold, handsker, støvler og helmut.

Jeans og sneakers yder INGEN sikkerhed når asfalten kommer tæt på, og benene / fødderne er noget af det mest udsatte på en motorcyklist.

Læs f.eks den her tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/203880-boots_vs__sko

• #4   26. dec 2013 Kører med 2 delt læder dragt, rygskjold, handsker, støvler og hjelm. Dog føler jeg fronten på mig mangler lidt beskyttelse.
    Bare noget lort når selvtilliden rækker over evnerne smiley

Har godt læst det indlæg du linker til, det er vist meget en smagssag med påklædning.

• #5   26. dec 2013 har tænkt på det samme som jungsung, men efter jeg har prøvet dainese´s brystbeskytter kommer jeg ikke til at køre med den smiley den sidder bare for trælst på mig smiley
    forcefield´s har jeg ikke prøvet .Hvem har den hjemme i dk ??
    er helt enig med sajmon ,ang sikkerhed smiley

• #6   26. dec 2013 Købte mit rygskjold hos banks mc i holstebro. Tænker jeg vil tage min jakke og rygskjold med om til ham og prøve det hele på, hvis han også har chest plate fra forcefield. Så kan da sagtens give lyd når jeg kommer dertil.

Kommentér på:
forcefield chest protect.

Annonce