{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.749 visninger | Oprettet:

ABUS Granit Detecto 8077 {{forumTopicSubject}}

Ny mc kræver en ordentlig lås! Så jeg faldet over en ABUS Granit Detecto 8077. Men! Er der nu nogen der kan anbefale noget bedre?
Boltning til gulvet er ikke en mulighed desværre.
Jeg er god fan af alarmen i ABUSen, men hvis der lige sidder en og mener noget er bedre i samme prisklasse (ABUS'en koster en 1000 ca), så vil jeg da gerne høre om det! smiley

Tanken er også faldet på noget sporing, men primær sikringen skal selvfølgelig være en ordentlig lås på cyklen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ABUS Granit Detecto 8077
  • #1   4. dec 2013 se evt her..

    der er mange tråde om det..


    ps.
    tillykke med din nye mc .




    http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/sogeresultat?sort=4&search=l%c3%a5s


  • #3   4. dec 2013 Bamsefar: Kan du forklare forskellen? For som jeg ser det, så kan jeg enten købe den nye model, 8077, til 1000kr, med garanti, eller din brugte model til 800kr.

  • #4   4. dec 2013 Jeg har haft 2 abus 8000, hvor begge gik i stykker efter 2 år med samme fejl. Jeg har måske bare været uheldig, men jeg rører ikke den model mere. Jeg ville tage 8077.

  • #5   4. dec 2013 i stykker hvordan..


    jeg har 2 stk, ,har haft lidt problemer med den ene i selve låse palen, har dog kunne lave den igen .

    mvh


  • #6   4. dec 2013 Har heller aldrig haft problemer med min Abus 8000 og synes det er fedt man kan bruge den med og uden kæden.

  • #7   4. dec 2013 Ja det tiltaler mig ligeledes ved 8077 modellen, Per M.

  • #9   4. dec 2013 Så sørger jeg lige for at kontrollere på Hondaen inden jeg køber...

  • #10   9. dec 2013 Jeg har en 8000 og det er absolut en god ting at den kan bruges med og uden kæde. Hjemme bruger jeg den til at lænke MC'en fast til et anker men skal man lige ind i en butik eller lign er det fint at man kan sætte den på uden kæde.

    Den virker fint er ikke for følsom så den står og hyler den halve nat - men registrerer fint når man faktisk rykker i mc'en. Larmen kunne fint være højere (den vækker ikke hele gaden) men det er nok til at alle i nærheden klart vil høre at den går. Den bruger heller ikke meget batteri

    Eneste problem jeg har haft er at fjederen der forbinder de to batterier er ikke lavet af rustfri stål og der kommer let vand ind i låsen hvis den står ude i regn så hyleren holdt op med at virke efter et års tid fordi fjederen var rustet i smadder.
    Det er let at reparere hvis man kan bruge en loddekolbe men lidt ringe den høje pris taget i betragtning og kan man ikke fikse det så har man så bare en skivebremselås uden alarm.


Kommentér på:
ABUS Granit Detecto 8077

Annonce