Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda shadow 1100
  • #1   1. dec 2013 Den bør køre helt støt og trække helt støt op.

Hvorfra kommer huggeriet - motoren, transmissionen eller andetsteds fra?

• #2   1. dec 2013 Der er ikke noget når man køre den lidt ud i gear men når man køre langsomt fra bunden og giver den gas det er der det sker men jeg er også lang nede i omdrejninger ved 100 km timen i 4 gear

• #3   1. dec 2013 Føles det som om den falder lidt i træk, og så kommer igen?? og så bliver det mindre og mindre udtalt op gennem gearene og er helt underligt, hvis du kører langsomt i højt gear(50 60 kmt i femte) og gasser op????

Du svarende aldrig på hvorfra huggeriet kom, så jeg går ud fra at det er motoren.

• #4   1. dec 2013 Hvad årg er den ?

• #5   1. dec 2013 Hvis det er et motorproblem, hvilket jeg tror, er der nok en eller to af to ting galt:

et: Den får falsk luft, enten fordi en eller anden har haft filterkasserne åbnet og ikke samlet alt lufttæt eller indsugningesummierne er møre. Sprøjt WD40 på alle de suspekte steder, mens dyret går. Kommer der farvet røg ud af udstødningen har du nok synderen. Det kan også være en membran, der har en revne!

to: Muligvis trænger dyret bare til at blive synkroniseret. De to halve motorer skulle gerne yde ens, ellers vil det samlede resultat blive forringet ved i sær lavere omdrejninger.

Dette ses meget oftet ved ældre V2 ere. Man taber synkronisering gradvis, og opdager det først, når den er helt gal!

Det er en lille reparation(justering) og bagefter føler an virkelig at man har fået en ny MC

• #6   1. dec 2013 Den der fra 88 men så nu her at på mit speedometer at den skal helt op på 140 km timen før man skifter til 4 gear der er op give på speedometer men ved ikke hvor meget man kan regne med det

• #7   1. dec 2013 Det er enten tændingsproblem eller karburatorproblem.
    Og af de 2 muligheder, så er det nok karburatorerne du skal kigge på først.
    Af med dem, rens dem grundigt, og juster dem efter bogen. Når de så er monteret skal de synkroniseres. Har du ikke evnerne til dette, så spender en time på et værksted til det.

• #8   1. dec 2013 Sådan en gammel Shadow, bør uden videre tikke af sted i højeste gear med 50 kmt - er den meget skidt justeret, så er det 60-65. Det her lyder som om der er masser af steder, hvor der piber falsk luft ind, eller også har en eller anden skovl overbevist sig selv om at den skal have åbne hi-filtre på med det resultat at dyserne først åbnes ved de meget høje omdrejningstal.

Back to basics:

originale filter i, originale kasser omkring filtrene, alle samlinger kontrolleres, de rigtige nåle,de rigtige dyser, indsugningsgummi og så synkronisering - så skal du bare se:-)

Kan du ikke selv, så find en honda mekker og betal ved kasse et. MC-en skulle bestemt være OK

• #9   1. dec 2013 Jeg har renset karburator og synkronisering den men hjælper ikke noget den hugger bare videre en kammerat siger at der er nogle fjeder bag kobling som han påstår at hvis de er slappe kan det være der problemet er men tænkte på om det kan være en cylinder der er gået i stykker men der er intet når den kommer op i omdrejninger

• #10   1. dec 2013 Den opføre sig som en bil man starter op i andet gear fra start

• #11   1. dec 2013 Er dysestørrelse original størrelse og er justeringen efter bogen?
    Hvordan ser tændrør ud?

• #12   1. dec 2013 Hvis koblingsfjedrene var slappe, så ville den bare glide i koblingen i stedet for.

• #13   1. dec 2013 Tænderør har jeg ikke tjekket men ser i morgen på dem

• #14   2. dec 2013 Jeg tror ikke en skid på koblingsfjedre - smutter pladerne rundt med helt op til 140 kmt, vil det dele stike af brændt kobling - måske kender man ikke lugten, men man er ikke i tvivl om at den er gal!

Er lufttilførslen skruet ordentlig sammen, er der ordentlige filtre i, er der rigtige dyser i.

Det her lyder som noget man desværre har set alt for tit-en eller anden snotskovl har hørt om dyser og åbne filter og så lavet noget skrammel!

• #15   2. dec 2013 Prøver at købe nye tænderør og filter så prøver jeg at montere det så må vi lige se om dyret virker jeg skriver lige tilbage på linket når jeg ved noget og tak Knud det er godt der nogen her inde der har forstad på mc smiley

• #16   2. dec 2013 Tak for de pæne ord. Selvfølgelig kan den ene cylider være inaktiv, men det skulle du omgående mærke på udstødningerørene - forsigtig. Så vil det ene blive varmt og det andet ikke.

• #17   4. dec 2013 Når har prøvet det hele uden resultat så jeg har pillet siden af ved kobling og lage mærke til at 6 fjedrer bag kobling kunne man rykke lidt frem og tilbage så jeg vil lige høre om det kan være rigtig eller om de skal være stramme så man ikke kan rykkede dem

• #18   5. dec 2013 De fjedre skal sidde i spænd. De har alle en minimumlængde - køb en servicemanual.

Man kan nu godt trykke dem sammen med håndkraft;.)

Kommentér på:
Honda shadow 1100

Annonce