{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.313 visninger | Oprettet:

Ombygning af gammel dame...Afgift, syn, regler sov??? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har nu endelig efter mange år ( Børn, ombygning af hus osv )
Endelig købt mig en slidt trist Suzuki Gs650 fra 83.

Min plan ( konens plan ) er at få en masse gode timer til at gå ude i skuret med alle mine kreative ideer og hænder:-) Planen er en, som man måske kunne kalde det, en cafe racer...eller en motorcykel med eget præg og sjæl:-)

Jeg er nybegynder på 33 år, har altid interesseret mig for MC`er, men har aldrig kørt, bygget eller haft en før, så nu er jeg jublende glad.

Men nu melder der sig en masse spørgsmål???

Den er jo forholdsvis org, så der kommer jo til at ske en del ændringer, det har jeg læst en masse om.

Den har sidst været indregistret i 05. Hvornår er det bedst at indregistrer og syne den?? Efter ombygning, eller før? Jeg vil jo helst ikke skulle risikere at skulle betale afgift osv, pga for meget ombygning, men omvendt vil jeg også gerne ha at tingene er i orden.

Hvad er jeres erfaringer..?

Håber nogen kan hjælpe en meget entusiastisk nybegynder.

Stephan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning af gammel dame...Afgift, syn, regler sov???
  • #3   13. nov 2013 Jacob: Ja dem har jeg hørt lidt om, ved ik helt hvad de "gør" men kunne være jeg skulle lurer lidt. Tak

Søren: Altså jeg har giver 4500,- for den, så håber sgu ik den falder mere:-) Jeg er en ret erfaren håndværker ( uddannet Rustfast klejnsmed ) så tingene bliver ikke gjort hurtigt for at få en færdig cykel hurtigt, men en så lækker cykel som muligt...uanset tiden:-)

• #6   13. nov 2013 Og det er lige præcis sådan jeg ikke gider at stå. Surt at ha brugt mange timer og penge, for så at finde du af at man måske ikke kan få den på gaden! smiley