{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alarm og Gps tracker
  • #1   2. nov 2013 Lytter med.

  • #2   2. nov 2013 Jeg har en scorpio med perimeter sikring på min.

    Når cyklen står med dækken på, begynder den at bibbe / advare, hvis folk kommer inden for en meter af cyklen. Hvis ikke de fjerner sig, eller piller ved cyklen begynder den at "vræle"

    Den vræler meget højt - og vækker sagtens mig på 1 sal.


  • #3   2. nov 2013 perimeter sikringen er et tillægs modul man køber ved siden af - plug and play.

    Man kan desuden købe lednings net / stik sæt, som passer til de fleste cykler, så ikke man skal klippe i cyklens ledningsnet.


  • #4   2. nov 2013 Garmin GTU10 Tracker kan købes hos Thansen for 1499,-

  • #5   2. nov 2013 Scorpio kører bare.

  • #7   2. nov 2013 160 dB smiley :D smiley så er der vist skruet op for både volumen og røverhistorierne smiley smiley smiley

  • #8   2. nov 2013 Jeg har en SCORPIO 900 SRI900R til salg hvis det er. Har været monteret i ca 1 ½ år.... Det er en alarm du indstiller alt mht. følsomhed osv, og den LARMER som andre også skriver. Hvis man vil have Alarm er det Scorpio man skal have. Der er også hijack modul med, som monteres ind over tændingssystemet, så bliver din mc stjålet mens du er på den, og fjernbetjeningen er i lommen. Så slukker den for tændingen på cyklen efter 20meter. Den har også pirimeter modul som beskrevet overstående. Så det er den fulde pakke. Næsten plug´n´play Der skal monteres + - bremselys og kobles på dine blinklys. så 5ledninger så den klaret.

    Skriv en PM hvis du vil finde ud af noget, da jeg ikke er herinde så tit.


  • #10   2. nov 2013 Det er ikke muligt at trække 160db ud af et stereo anlæg !!
    En rockkoncert spiller ca110 ( manowar peakede 135db til en koncert i 80'erne hvor der kom klager fra folk 15km fra højttalerne.....)
    En jetjager ca125
    En topfuel dragracer 135
    Og en dynamit sprængning op til 155

    Jeg sætter gerne en lager pils og en røverhistorie på at et pumpet mc anlæg ikke er i nærheden af 160...

    B&o's lyd har aldrig været noget at skrive hjem om...

    Min lillebror ejer en High end hifi biks, så jo jeg er vant til "dyr" lyd smiley
    Mvh Brian smiley


  • #13   2. nov 2013 Så er der alarm smiley
    http://www.victorysiren.com/x/main.htm


  • #14   2. nov 2013 @søren.

    Hvis jeg skrev at min familie kun solgte toppen af poppen, ville jeg jo fremstå blæret, og Gud og hver mand ville tro de gennem mig kunne høste 5% ekstra rabat hver gang de havde 200k til et sæt bag højttalere smiley

    160db kan høres på 20km afstand i stille vejr... Hvis din mc kan det så bukker jeg mig i støvet og melder mig ind i folkekirken...... Men kan godt skaffe en rigtig dB måler i Kbh området hvis du er frisk på at taberen betaler de udgifter der er forbundet med målingen,

    Her ville det klæde dig at love at køre Lifan resten af livet hvis du ikke kan leverer ægte 140 dB smiley smiley


  • #15   2. nov 2013 hmm..

    140...eller 160.. bare lige for god ordens skyld..

    mvh


  • #17   3. nov 2013 Jørgensen. Jeg har muligvis det du skal bruge.

    Jeg har en GPS tracker til overs, som sluttes direkte til 12volt, og du kan afbryde tændingen med den, eller tænde for diverse lys osv. Du kan også ringe til den og høre, hvad der sker og alt det der. Den er vandtæt, og brugt i 10 dage.
    Jeg har også en 2-vejs alarm, som vækker naboerne, OG dig selv, da der følger en fjernbetjening med som vibrerer og piver, hvis nogen røre ved din cykel. Det fungere via RF så du skal være inden for 1 km. så vidt jeg husker.


Kommentér på:
Alarm og Gps tracker

Annonce