Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc uden afgift hos forhandler?
  • #1   28. okt 2013 Kan man sagtens

• #2   28. okt 2013 hmm..
    tror at der er lavet noget med et depositum, der skal lægges, og som tilbagebetales, hvis , når køretøjet bliver indreg.

blev lavet pga der blev købt mange køretøjer i dk, pga den lave pris inden afgift, og de blev så købt til udlandet..

dette er noget men mener at kunne huske..

mvh

• #3   28. okt 2013 dette er noget men mener at kunne huske. =

dette er noget jeg mener at kunne huske .

• #5   28. okt 2013 Jep.. Min gamle cbr600rr købte jeg sådan;)

• #6   28. okt 2013 Peter b - skulle du betale et depositum?

• #7   28. okt 2013 kontakt forhandler og få det rette svar..

for de gamle kloge hoveder der svare dig, at det har de gjort, uden problemer,
    det er folk

der har køb en mc dengang de blev konfirmeret, og de regler kan jo være blevet lavet om 250 gange.. he he.. smiley smiley

mvh

• #8   28. okt 2013 Hehe.. Busa din torsk.. Som om din "vildledning" har hjulpet det mindste.. lol

Men... I de gode gamle dage, da jeg købte min cbr.. Var det KUN prisen uden afgift og intet depositum.. Og helt ærligt hvad skulle det depositum gøre godt for..??
    Det er et mellemværende ejeren har med SKAT..
    smiley

• #9   28. okt 2013 syntes jeg kan huske noget med....
    at
    pga div farbrikker rundt om i verden sælger deres kørertøjer til DK lidt billiger end de gør i resten af verden..pga de høje afgifter.. de ville så ikke have at der blev købt køretøjer i dk som blev solgt vider til udlandet... så derfor denne depot som blev modregnet når...vis .. den blev indreg...

det er sådan jeg husker det.. men ok.. jeg har drukket mange øl gennem tiden.. og har måske glemt noget omkring dette her.. lol lol .. pis.. smiley smiley

mvh

• #10   28. okt 2013 Hmm.. Pas... Vi får vil en melding, når Dr. Jones ved besked ;D

• #11   28. okt 2013 mener det har været sådan.... måske det er ændret igen..
    men vi høre hvad han finder ud af..

mvh

• #12   28. okt 2013 Købte en ved forhandler, han skal betale ekstra til importøren hvis ikke den bliver indreg, den blev brugt til at fikse en skadet mc, netop det importøren ikke vil have.

Kommentér på:
Mc uden afgift hos forhandler?

Annonce