{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

2 spm ang syn/forsikring {{forumTopicSubject}}

Hey derude har lige 2 hurtige spm:

Cyklen jeg har købt har 1. Reg 12/6-09 sidste reg 8/7-13, har den været synet der eller skal jeg gøre det nu, hvor jeg skal omregistrer?

Forsikringen hedder 9mdr, men tager de slet ikke noget for de sidste 3? Eller skal man divider ens forsikringspris med 9 for at de de månedlige udgifter i sæsonen? Syntes bare det lyder sjovt at man får 3 mdr gratis mod tyveri og brand..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spm ang syn/forsikring
  • #1   23. okt 2013 at forsikringen er 9 mdr betyder at du ikke må køre på den om vinteren, hvis du har kasko på den, burde den dække tyveri og brand, hvis det da ikke er sket mens du har kørt på den.

jeg mener at når det er mindre en 5 år siden at cyklen første gang er reg. så skal den ikke synes ved om reg. så det skal din vist ikke.

• #2   23. okt 2013 Nej, ved godt man ikke må køre. Men tænker om prisen er den samme, hvis forsikringen tegnes nu her eller til marts. Vi rammer jo de 3mdr vinter nu. Vil jo gerne have den forsikret i vinteren, men vil jo også gerne spare de penge, hvis man betaler en smule. Så kan det måske bedre betale sig at få den opvaret.

• #3   23. okt 2013 hmm... jeg mener at man betaler et mindre beløb for at den er brand og tyveri sikret om vinteren. men det kan forsikrings selskabet nok bedst svare på.

• #4   23. okt 2013 Hvis du opbevarer den ved en mc forhandler skal du selv have den forsikret

• #5   23. okt 2013 Nå ok..

Kommentér på:
2 spm ang syn/forsikring

Annonce