{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 1000F som Naked Bike
  • #2   7. okt 2013 Jeg er stadig i tanke fasen.. Den står rigtigt pænt, men det giver jo netop et godt fundament at arbejde på.

    Men som du siger, er nakedbike projekter svære at få til at se ordentligt ud.. Det skal den selvfølgelig:)


  • #3   7. okt 2013 der må jeg stemme i, din CBR står så flot at det ville være rigtig synd at strippe den.. og jeg tror det ville være en rigtig svær cykel at få pæn uden kåber, pga alle dens former flyder ud fra kåben.
    hvis du skulle noget så skulle du sælge den og købe en grim 1000F at bygge om.


  • #4   7. okt 2013 Det er vel bare at gemme alle de orig. dele og på med nogle fra en anden, så kan du altid lave den lige så pæn og orig. igen. Den står jo flot på billedet


  • #5   7. okt 2013 Vi kan da bytte, min er en SC21 smiley

  • #6   7. okt 2013 Det ville fandeme være synd.. Din Honda er virkelig flot. Og en CBR 1000f som din er virkelig grim naked.. Med mindre du camouflere stellet på en eller anden måde. Prøv at google nogen billeder.

  • #7   7. okt 2013 synes det er en fantastisk ide smiley det skal nok blive godt . jeg tænker en moderne cafe fighter stil

  • #8   7. okt 2013 Tror den er rigtig svær at arbejde med, den har et stort stålstel og ikke særlig meget plads til at lave tingene anderledes. Det er ikke for sjov at honda har lavet den til et badedyr smiley
    Men fedt projekt, der kan måske hentes lidt inspiration fra en honda cb1000 big one


  • #9   8. okt 2013 Prøv lige google det lidt, hvis det skal blive bare nogenlunde skal der ny røv på osv osv, den kommer aldrig til at hænge sammen med den bagende den har fra fabrikken, ved ikke om det er på svejst bagstel eller bolt on, men vinklen org er helt forkert til naked/street fighter. Køb en hærget billig en og byg løs, så gør det ikke så ondt at skære hist og her. Alternativet er en cafe racer men igen der er mange timer i den før den bliver pæn og tanken passer bare slet ikke til det.

Kommentér på:
Honda CBR 1000F som Naked Bike

Annonce