2.611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Dækskifte , skade på fælg. HJÆLP, Dækskifte , skade på fælg. HJÆLP,

Hej mcg.

har fået skiftet mine dæk hos et meget anerkendt og stort dækfirma.

da montøren skulle montere de nye eller afmontere de gamle dæk er han kommet til at skrabe imod og har derfor lavet et ireterende hak i min ellers lækre Behr forfælg.

endnu mere ireterende er at firmaet benægter at have lavet det , selvom det er soleklart at de har.

mekanikeren prøvede endda at skjule hans fejl ved at sende lærlingen ud og lægge fælget i min bil. det var her jeg blev mistænksom og sagde at jeg nok selv skulle lægge det i bagagerummet.

her opdagede jeg at de havde smadret det. jeg måtte vente 3 uger på at kunne komme i kontakt med chefen. og han benægter at have lavet det med svaret "vi har ikke lavet det der , det kan ikke lade sig gøre i vores maskiner"

endnu mere mistænkeligt er at han ikke vil have penge for arbejdet og ikke vil give mig en kvittering for udført arbejde.

ved ikke hvad jeg skal nu. lige meget hvad vil de ikke tage ansvar eller på nogen måde erstatte fælget. de mener at jeg prøver at presse penge ud af dem...

igår måtte jeg være vidne til at 4 mennesker stod ( chefen , 2 mekanikere og en ekspedient ) og kaldte mig ting og sager, og påstod at jeg ikke fattede noget , var en løgner osv. hvilket resulterede i en diskussion hvor vi fik kaldt hinanden diverse grimme ting...

DETTE ER PÅ TRODS AF AT JEG HAR BILLEDER DER VISER FÆLGEN , FØR OG EFTER MONTAGE AF DÆK !.

- Hvad foreslår i jeg gør , er helt tom for ideer.
, det skal siges at firmaet er en kæde med mange butikker. og at jeg derfor regner med at der et eller andet sted er nogle der kan tage lidt ansvar.

Det er Ved Nav og på fælgkant skaden er opstået ,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækskifte , skade på fælg. HJÆLP,
Kommentér på:
Dækskifte , skade på fælg. HJÆLP,

Annonce