{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

forskellige typer fejeblad {{forumTopicSubject}}

Med alderen kommer hus, hund, børn, kone, "volve". ikke nødvendigvis i den rækkefølge..men men men, konen vil måske ikke være så super interesseret som num, i at køre mc. Når hun har fået lukket munden på de æggestokke.... nåå ja mit spørgsmål....

mange skriver ang fireblad, og årgange og så har de også ofte et nr.
Et nr i stil med SC33 eller lign... hvad betyder dette.... og uden at åbne den helt store spørgerunde, hvad adskilelr så fejebladet fra andre racer cykler....
Hvad gør den så god? kontra kawa zx10r... eller måske 12 r
jeg ved jeg skal prøve dem, og det håber jeg da også jeg kan finde et par steder de vil lade mig gøre det....
men ville være fedt med en racer når fruen måske om lidt tid ikke vil sidde så meget bagpå, og turene ikke er beregnet til at vare meget mere end 300 km med en bag på....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskellige typer fejeblad
  • #1   20. jul 2006 Bladen var jo i den grad banebrydende da den kom frem. Hvor de andre fabrikanter satsede på store voldsomme maskiner med mindst lige så voldsomme motorer, gik Honda den anden vej og strippede Bladen for vægt. Sammenlign f.eks. en '92 Blade med FZR1000 og GSX-R 1100 i samme årgang. Desuden kom den jo med 16" forhjul, hvilket gav superskarp styring. Desuden er det jo en Honda, så den holder bare smiley
    Derudover er der sikkert en mængde andre fordele som jeg ikke lige kan komme på smiley

Kommentér på:
forskellige typer fejeblad

Annonce