At køre med hoved under armen. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt jeg ikke skal skære alle over en kam men for helved hvor er jeg ved at være træt af motorcykelister der tror de må køre som de vil "fordi de lige kan være der" for noget tid siden her i Randers, der holder jeg og venter på at komme ind i en rundkørsel. Jeg har godt set gutten bagved på en cafe racer. Men da jeg sætter igang for at køre ind i rundkørslen der bliver jeg overhalet indenom på cykelstien af motorcykelisten, jeg er mildest talt ved at dreje en vase i bukserne for hvis jeg ikke bare havde været lidt opmærksom så havde jeg kørt ham ned da jeg drejede.
Og ved godt folk i bil også kører af helvedes til. Men hvorfor udsætte sig selv for unødvendig fare på sin MC ved at køre sådan det begriber jeg ikke. Man er jo udsat nok i forvejen på sådan en maskine.
P.S håber ikke det var dig jeg var ved at køre ned.
jul 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 154
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.034
Der skal nok være en 100 stykker der har oplevet eet som om jeg var "utroligt heldig" at jeg ikke kom "alvorligt til skade".
Det er nok mere eller mindre altid de samme der mener det er alt for farligt, som der aldrig "kunne drømme om" at gøre det
Men det med at lave keramisk kunst i underhylerne er der vist ikke nogen raske mennesker der kan sige de ikke ville gøre.
Jeg fik selv et kæmpe chok engang jeg hørte musik i bil forbi Kgs Nytorv i myldretiden.
Først da harleyen er lige mellem mig og bilen i højre spor (som holder stille og venter på rødt som nummer 4 fra krydset) gasser han op fra tomgang. Er du gal et chok jeg fik, og i situationen tror jeg da også jeg ville have kaldt ham både sindssyg og hjernedød :)
Det er noget lort når man forskrækker sådan en bilfuld gangstertyper der så lige pludselig helt vildt gerne vil slås
Så, over og ud herfra for Idag
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 386 Svar: 2.293
Jeg køre altid som om alle andre er idioter som har et dødsønske og gerne vil trække mig med i faldet.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 167
Der var ikke kø som sådan da jeg kørte ind i rundkørslen. Han kunne åbenbart ikke vente på mig. Jeg ser ham hver morgen på hans MC på vej på arbejde. O jeg syntes stadigvæk han er en lige stor idiot. Har taget hans nummerplade så jeg har den i tilfælde af der skulle ske noget.
jul 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 154
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 101 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.692
En anden ting er at politiet aldrig sidder i standard morgen kø, da det logisk nok ville være dumt, da de så sidder fast, derfor er der ikke politi de kendte steder hvor der er morgen trafik
Men nej self ikke okay at overhale via cykelsti, men lanesplitting... helt ok imo. Bare forbudslandet aka. Danmark der er bagud som altid.
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.318
At køre med hoved under armen.