{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.413 visninger | Oprettet:

Stjålen Triumph set på Amager... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Min stjålne Triumph Daytona 955i er i dag blevet set af en politimand.

Han sendte mig en mail som kommer her.:
(
Hey body. Jeg så din motorcykel idag kl 1630 dreje fra Amager Strandvej og ind på Hedegaardsvej på Amager. Jeg var i bil og måtte vende... prøvede at følge efter for at få nr'et, hvilket lykkedes, men skulle lige hjem og checke med dit indlæg, da jeg ikke kunne huske registreringsnummeret. Motorcyklen fortsatte videre mod syd og ind på Kastrupvej, hvor jeg mistede den af syne pga. trafikken. Fører var en ung fyr i hvid t-shirt og hvide shorts......
Jeg er selv politimand og har en klar formodning om, at den ligger og kører rundt i området derude på Amager. Jeg ringede kl. 1945 til mine kollegaer på St. Amager og bad vagthavende gi besked til vognene om at kigge efter motorcyklen under deres patrulje.
Var det ikke en idé at lave en tråd på Mcg og be dem der har lyst køre Amager tyndt og kigge efter din kværn - mit bedste bud er omkring de sociale boligbyggerier derude.....

Held og lykke med jagten.
)
Slut på mail

Jeg ved at det er meget at forlange, men jeg vil endnu engang bede mine kære med-mc´ister i området holde ekstra godt øje og skal man alligevel ud at køre en tur kunne man slå et smut omkring Amager. Personer der bor i området må også gerne være ekstra opmærksomme på sorte motorcykler. Den er som sagt helt sort med en oplagt carbon potte og reg. nr. er HB16335.
I må gerne ringe mig op hvis i ser den, eller kontakte politiet. Her kommer lige min mail adresse og telefonnummer.:
Mail.: jcc@freebeer.dk
Mobil.: 30 23 24 31
Manden der havde spottet den er politimand, men har ferie, så det var altså udelukkende for at hjælpe og han har også selv fået stjålet en motorcykel, så han ved hvor røvirriterende det er.
Hatten af for sådanne folk og det samme for dem der evt. gider/kan hjælpe nu hvor det er sikkert at den stadig befinder sig i området.
Jeg håber på hjælp fra så mange som muligt, nu har vi måske chancen for at knalde nogle af de forbandede narrøve der ødelægger det for os alle.
Her kommer også lige links til 2 billeder af den.:
Et fra hver side.:
(link fjernet)
(link fjernet)

Med forhåbningsfulde hilsener.
John

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålen Triumph set på Amager...
  • #1   19. jul 2006 Vil holde ekstra øje, skal gøre alt for, at hjælpe!

• #2   19. jul 2006 samme her...de links er døde btw smiley

• #3   19. jul 2006 Ups undskyld, det skulle gå lidt stærkt.
    (link fjernet)

(link fjernet)

• #4   19. jul 2006 øøøhh.... det vil sige politiet kigger med på denne side.....
    Jeg syntes politiet gør et flot stykke arbejde, har altid godt kunne lide dem...... og jeg kører IKKE på en blå hornet.

• #5   19. jul 2006 Han sagde også selv at det var lidt morsomt at læse med her engang imellem.
    Dog kigger han kun med her i egenskab af mc´ist og ikke som politimand. Han var nu en herlig fætter at snakke med.

• #6   19. jul 2006 hehe per :]
    de er vel ikke meget anderledes end os andre, nogle af os går mere eller mindre op i vores arbejde. og nogle få af os går LIDT for meget op i paragraffer og regler.... jeg forstår stadig ikke hvorfor andre ikke kan køre efter MINE forhold, istedet for omvendt smiley

• #7   19. jul 2006 Nej det gør jeg heller ikke!! Ville gerne hjælpe, men det er ikke i mit område, held oglykke med JAGTEN }8:(

• #8   19. jul 2006 Hvis jeg kommer ud omkring Amager så skal jeg selvfølgelig lige kigge en ekstra gang efter den. var det ikke en idé at arrangere en fællestur til amager, hvor vi kigger efter cyklen. Problemet er jo selvfølgelig hvis vedkommende som kører rundt på den, også kigger med herinde.

• #9   19. jul 2006 Christian [Lyngby] H
    fantastisk idea må jeg sige så er der også flere til at jagte..... og mange til nær han er fundet og skal havde sin straf for sin handlig ( jeg opfordre ikke til vold) men go gamels dags tjere og fjerd smiley

• #10   19. jul 2006 Held og lykke med jagten, håber I fanger stodderen !!!

Jeg skal nok kigge hvis han kommer til Vejle ; )

• #11   19. jul 2006 Hej Christian
    Ham politimanden som jeg altså også har snakket med i telefonen kom med en god pointe. Det lader altså til at cyklen skal bruges til legetøj og de er ligeglade med at komme af med den igen. Derfor plejer de at stille dem offentlige steder hvor de ikke kan sættes i fobindelse med dem hvis de bliver fundet.

• #12   19. jul 2006 Og jeg skulle da gerne joine på en fællestur, men jeg har altså ikke noget køretøj, så det skulle i så tilfælde være som bagsædemakker.

• #13   19. jul 2006 Jeg kører ihvertfald en tur på Amager i morgen aften og kigger efter.

• #14   19. jul 2006 Det er fedt. Jeg er overvældet og vildt glad for alle de hjælpsomme mennesker. Nu har jeg pludselig fået håb igen.

• #15   19. jul 2006 Jeg noterer mig reg.nummeret og dit mobil nr. og hvis jeg ser sådan en cykel, så river jeg svinet af (uden at skade mc'en) smiley

... jeg er nemlig lige flytter herind på amager, og i morgen kan det være mig der mangler min cykel.....

så nu er der 2 extra øjne derude smiley

• #16   19. jul 2006 Kom til at tænke på ham du kender ved politiet, John C, nu når han har fortalt sine politikollegaer, at han har en formodning om at den holder i et af de sociale boligbyggerier, tager de så ikke ud og kigger på det, når de alligevel ikke har noget at lave, isteden for at sidde og drikke kaffe på stationen? Det er da det mindste man kan forlange.....

• #17   19. jul 2006 Han sagde at de har vagtskifte klokken 23 og da plejer de at briefe om sådan nogle ting. Så alle får det at vide.

• #18   19. jul 2006 Jeg holder øje i det sydsjællandske, hvis han skulle finde på at køre herned af. Sådan en bastard -håber at du får den igen!

• #19   19. jul 2006 Hvad får man i dusør for at smadre tyven og redde kværnen:)

• #20   19. jul 2006 du får æren af det Nikolaj

• #21   19. jul 2006 Nikjolaj -> hvis det skulle lykkedes så er den største "dusør" at du

har gjort noget godt for en anden person, og har muligvis gjort

ham lykkelig igen.. tænk hvis det var din egen cykel, så ville

rebet over bjælken være en fristende udvej... hehehe...

• #22   19. jul 2006 Det kunne være at man skulle lave sådan en score på ens profil med hvor mange tyve man at slået ned. Ligesom samurierne gjorde med hovedskallerne, så man kunne se hvor mange de havde slået ihjel.

• #23   19. jul 2006 f'ørst laver man fist to face og så tager man "tupén" ligesom indianerne... mon ikke tyvens hjelm er nok? hahah?

• #24   19. jul 2006 Nikolaj
    Lige nu kan jeg ikke overskue ret meget økonomisk må jeg nok indrømme og da slet ikke med den eventuelle selvrisiko der nok kommer.
    Men evig taknemmelighed, en is og en bajer kunne jeg da nok overkomme.
    Jeg har ikke forhørt mig hos forsikringsselskabet endnu om de har dusør på sådan en. På de helt dyre Harley´er og MV Agusta´er har de jo.

• #25   19. jul 2006 Man må gå ud fra at cyklen allerede er temmelig hærget.
    Jeg ved ikke om jeg må opoprdre til vold eller afvæltning, men lad os bare sige, at jeg ikke kunne græde snot over hvis han skulle slå sig. At cyklen så ville blive ekstra smadret oven i købet, det ville hænge på ham. Bare der enten er en synder eller en cykel, det er den eneste måde jeg kan slippe for selvrisikoen. Hvis jeg skal betale selvrisiko får jeg nemlig ikke råd til en cykel igen foreløbigt. Det lyder måske som om jeg ikke holder af cyklen, sådan hænger det ikke sammen. Jeg vil bare have en cykel der svarer til den næsten nye maskine jeg havde og det kan jeg ikke få foreløbiget igen hvis jeg skal smide 40.000 på bordet for det.

• #26   19. jul 2006 we'll do our best...

• #27   19. jul 2006 ellers må man da lave en køre tur i weekenden på amager...hvis der er nogle frisk ? (dem der ikke skal på skagen)

• #28   19. jul 2006 Vejret ser ikke rigtig ud til at blive mc vejr, desværre. Ellers var jeg frisk.

• #29   19. jul 2006 PS: Kanon flink betjent....kæmpe skulder klap og hatten af for ham..

• #30   19. jul 2006 Hvis der er nogle der køre i weekenden så slå en ny tråd om med dem der er friske....og så evt et nummer...så kan vi finde hinanden....evt i grupper..

• #31   19. jul 2006 Ang. politi betjente.. var ved Albertslund politistation og skulle

have min straffeattest fordi jeg skulle have et job i en bank..

normalt når straffeattesten er ren så kan man få den udleveret

med det samme, men betjenten kunne ikke give mig den da der

manglede nogle "sager at blive behandlet"... jeg anede ik hvad

han snakkede om, så han slog det op, og begyndte at grine

da han så at det bare var en bøde som jeg havde fået for

nogle år siden for at køre for strækt på en 30 knallert smiley

hehe... mega flink og sjov fyr smiley

• #32   19. jul 2006 Ang. politi betjente.. var ved Albertslund politistation og skulle

have min straffeattest fordi jeg skulle have et job i en bank..

normalt når straffeattesten er ren så kan man få den udleveret

med det samme, men betjenten kunne ikke give mig den da der

manglede nogle "sager at blive behandlet"... jeg anede ik hvad

han snakkede om, så han slog det op, og begyndte at grine

da han så at det bare var en bøde som jeg havde fået for

nogle år siden for at køre for strækt på en 30 knallert smiley

hehe... mega flink og sjov fyr smiley

• #33   19. jul 2006 Hey John køre godt til toppen om 1½ times tid men hvis den muligvis står herude tager jeg lige en runde i postparken og skottegården, inden da, muligt den er der og skal nok lige ringe til copperne hvis det er... smiley

Mvh Charlotte

• #35   19. jul 2006 Det kan i den grad godt betale sig at spadsere rundt i området hvor den er sidst er set! Min mands Cagiva blev stjålet sidste år af nogle snotunger i Kbh NV. Vi vandrede gaderne tynde i 2 dage og var så heldige at finde den i Mjølnerparken. Vi havde ikke stået der i 2 min før vi har omringet af små unger (indvandrere) helt ned til 7-8 år, der kunne fortælle os hvordan de havde kortsluttet den! Så er fremtiden sikret for dem......... Utroligt!!!

• #36   19. jul 2006 jeg kommer også lidt rundt omkring på amager på rulleskøjter... bare sådan rundt i min fritid... så da kan jeg også tjekke de små veje og noget... tror nemlig det er en god ide tine.. smiley

er der nogen der skal med og gå en tur? hehee...

• #37   19. jul 2006 ja for i morgen skulle det være godt vejr og ellers står der på regn.. så hvem ved hvornår han kommer ud og trille igen...

• #38   19. jul 2006 Det lyder som om der er et par stykker der tager til Amager i morgen. Jeg vil selv tage derud og kigge, selvom jeg overhovedet ikke kender området.
    Det bliver jo nok bare desværre med bussen.
    Igen. Tak til alle de hjælpsomme mennesker.

John

• #39   20. jul 2006 jeg håber virkeligt ikke at han læser med her eller noget, for så er alt arbejde tabt...

• #40   20. jul 2006 Ja jeg håber bestemt heller ikke at han læser med her, men på den anden side, så kan det være at han opgiver cyklen fordi han ved at mange vil være på udkig efter den fremover.

• #41   20. jul 2006 Howdy, jeg skal nok også kigge efter den, men jeg bor jo lidt langt væk, men det ved du jo smiley

• #42   20. jul 2006 jeg tager derud efter arb og kigger...... og måske tager en kammi med. Så kigger vi rundt.

Finder vi cykel og person får du cykel og vi får personen... SÅ skal vi vise ham en ting eller to.

• #43   20. jul 2006 skal nok også holde øjenene åbent... har lagt billeder og div. nummere på telefonen.. det er bare så dårligt at folk ikke kan holde fingerene væk.. tænkte på nu hvor vi finder ham tyv knægten skal vi så ikke allesammen holde et "træf" hvor vi montere han på en kors ude på en mark ??? måske noget med ILD også... hehe

• #44   20. jul 2006 Ja jeg kender desværre slet ikke området da jeg er ny-tilflytter fra sønderjylland, men jeg tager i hvert fald en bus ud og kigger mig lidt omkring efter arbejde i dag.

• #45   20. jul 2006 Hej John

Jeg bor selv lige ved stranden og tuller tit rundt .. Jeg skal også nok holde øjnene åbne efter din cykel..

/Dennis

• #46   20. jul 2006 Jeg bor på Amager og tager en trille tur om et par timer.

Nogen der skal med?

• #47   20. jul 2006 Jeg bor også på øen og jeg tager sku lige en runde i eftermiddag..

• #48   20. jul 2006 Hej John

havde fri fra arbejde i dag og skulle alligevel rundt på amager , kender en del til amager og tårnby da jeg har været skraldemand der ude for 10 år siden steder hvor jeg kom forbi var , tårnbyparken , skottegården , lufthavnsparken , televænget , kastruplundsgade , øresundskollegiet , praghsboulevard , holmbladsgade , ved amagerbanen , amager strandvej , italiensvej , øresundsvej , frankrigsgade , amagerbrogade amagerlandevej og kastrupvej 4 gange da jeg valget den som udgangs punkt , så når jeg skulle fra den ene ende til den anden ende af amager blev den brugt som hoved vejen da det jo var her den var blevet set og i min bog temmelig sandsynligt at den vil komme den her vej igen...

DESVÆRRE så jeg ikke din cykel men et par stykker der lignede (sorte med kåbe) jeg havde oven i købet en bøjle lås liggende i baggagerummet i min bil og den havde jeg sat på cyklen hvis jeg havde set den , jeg skal rundt på amager igen i weekenden så kigger jeg igen.

jeg håber at vi allesammen finder den igen ved fælles hjælp..... smiley

• #49   20. jul 2006 Jeg kørte også rundt derude her til aften, primært tårnby og området omkring amagerbrogade og brigadevej. Desværre også uden resultat, men jeg prøver snart igen.

• #50   20. jul 2006 Bor også på amager, og skal sku nok holde ekstra godt øje.. Sådan en Daytona er det jo ikke hver dag man ser..

Keep faith.. Den skal nok blive fundet.!

• #51   20. jul 2006 Hej alle sammen og tak indsatsen.
    Jeg var selv ude og gå rundt i de belastede kvarterer, men uden held.
    På vej ud af døren da jeg gik hjemmefra skete der noget.
    Jeg så en rød varevogn liste sig ind ad adskillige indkørsler til hvor jeg bor, for derefter at vende om og liste videre ind ad den næste. De kørte rundt på må og få og spejdede efter noget kunne man se.
    Jeg var ikke et sekund i tvivl om at det var den.
    Jeg ved at jeg har forklaret at jeg ikke så andet end at det var en rød transporter. Det er også rigtigt, men da jeg så den igen stod det klart for mig.
    Jeg tog selvfølgelig nummeret på den og henvendte mig til politiet, selvom jeg udmærket godt vidste at de ikke ville kunne gøre noget uden bevis, men jeg håbede vel på at den kørte med stjålet nummerplade, så de ville kunne gøre noget. Det gjorde den ikke og dermed kan der så ingenting gøres i den side af sagen.
    Jeg tænker lidt på om jeg mon ser spøgelser på væggen, men både adfærd, vognen og føreren sagde mig bare at det var den samme.
    Jeg kan kun være 80% sikker da jeg ikke fik nummeret på den da cyklen blev stjålet, men, "it´s a feeling".
    Hvis nogen ved hvordan man med en nummerplade kan finde ud af hvor den hører til, altså addressen, så ville jeg tage ud i det område og lure lidt. Det ville jo ikke kunne skade. Indtil videre har jeg selv kun kunnet finde en synsrapport på bilen.
    Fedt at så mange har været på tur derude og lure og jeg håber virkelig også at den dukker op efterhånden.

Mvh.
    John

• #52   20. jul 2006 Jeg har hørt noget om at man via bilbogen.dk ud fra stelnummeret skulle kunne finde adressen og stelnummeret har jeg lige fundet nu.
    Jeg kan dog ikke finde noget på bilbogen.dk om det.

• #53   21. jul 2006 Så mange røde transportere er der heller ikke , havde det nu været en rød hiace havde det været en anden sag....

hvis jeg var dig ville jeg prøve at sende de data du havde på den bil du tog nummeret på og sende dem til den politimand der sendte dig en mail , det er jo ikke sikkert at det hjælper men han har dog hjulpet dig før så mon ikke......

• #54   21. jul 2006 Har du set om den evt. skulle være på bilgalleriet? Bare en ide..

• #55   21. jul 2006 Der er iøvrigt en mulighed hvis der er pant i bilen, du har reg nummeret så du kan få stelnummeret på biltorvet.dk under min bil.

Der efter kan du slå det op på statstidende.dk - går dog ikke så langt tilbage.

• #56   22. jul 2006 Så lykkedes det at lave en søgning på bilen, men der er ingen panthavere i varevognen, så ergo ligger der heller ingen adresse på den i bilbogen.
    "Another dead end"
    Dog vil jeg prøve de lidt ufine metoder og se om man evt. kunne få politiet til at oplyse mig adressen, selvom jeg ikke tror de gør det, men hvad fanden, hvo intet vover.
    Er det mon strafbart at prøve at få udleveret oplysninger på et falsk grundlag?

Kommentér på:
Stjålen Triumph set på Amager...

Annonce