{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring?
  • #1   2. sep 2013 Hvad mener du?

Det stadig mcens ansvarsforsikring. Det er forskelligt fra selskab til selskab hvad selvrisikoen f.eks. er på. Mener også der nogen der slet ikke må lpne deres mc ud til andre?

Men skal ikke gøre mig klog i den jungle.

• #2   2. sep 2013 Ejerens, men som låner ville jeg lave en aftale og så betale for skaderne, eller som minimum ( hvis der er kasko på ) Betale den selvrisiko, men der er jo lidt i kan snakke om hvis du har været udsat for det

• #3   2. sep 2013 Det er cyklens kaskoforsikring der skal dække. Hvis den kun er ansvarsforsikret, så er der ikke noget der dækker cyklen, med mindre der er en modpart som har skylden, så er det modpartens ansavrsforsikring der dækker.

I nogle forsikringer så er der dobbelt selvrisiko ved udlån af cyklen men det er afhængigt af selskabet

• #4   2. sep 2013 Ja selvf. kasko på ens egen cykel... Havde bare læst det som hvad der dækker. Ansvar dækker de skader du laver på andres ting eller ejendom, kasko "dine" egne ting...

• #5   2. sep 2013 Jeg har dobbelt selvrisiko som super elite hvis jeg låne den ud til andre en familie mener jeg det er...

• christian s
    christian s Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 57
    #6   2. sep 2013 jeg har kasko... og en selvrisiko på 3800 hvis det er mig der kør , men på 9.999.- hvis den er lånt ud, og det står i policen

• #7   3. sep 2013 Jeg takker for svarene

Kommentér på:
Forsikring?

Annonce