989 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Henrik K
Henrik K
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6

Polering af lakeret alustel Polering af lakeret alustel

Hej jeg har en Aprilia Rsv 1000 Mille med lakeret alustel. Stellet er blankt men vil gerne bibeholde det sådan, så tænker en gang polering måtte være på sin plads.

Har nu læst en del tidligere tråde og synes ikke rigtigt jeg får det vilde ud af det.

Mit er som sagt lakeret højglas alustel.

Min tanke er autosol, men ridser det lakken?

Den har jo i forvejen lak så er andre produkter bedre til opgaven?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering af lakeret alustel
  • #1   23. aug 2013 Lakforsegler ville nok være passende. Du kan ikke polere lakeret aluminium uden at fjerne lakken først...

Dette stel skal behandles på samme måde som andre lakerede dele.

Mvh. Steinmar

• #2   23. aug 2013 hvis stellet står fint og lakken er hel er en vask i ny og næ skam alt rigeligt, hvis lakken er lidt mat så er det en let tur med alm polérmiddel til biler og så en gang lakforsegler på så det holder, er der først huller i lakken/iret alu er det nok mekanisk afrensning og genpolering

• #3   24. aug 2013 " farecla " - eller lign. hedder det man polere lak med. Ihvertfald på biler.

Så kommer lakken helt op at stå igen.

• #4   25. aug 2013 der er mange lak rens produkter, nogle mere effektive end andre og nogle der er hårdere ved lakken end andre, hvad man bruger er vist et spørgsmål om religion, jeg bruger rød super polish fra clean products, og synes det er den bedste, men der er nok også folk der mener slipol er et vidunderprodukt

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6
    #5   25. aug 2013 Mange tak for svarene:)

Kommentér på:
Polering af lakeret alustel

Annonce