2.190 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 41 Svar

Yamaha r6 priser en by i rusland ? ? Yamaha r6 priser en by i rusland ? ?

Er det bare mig eller køre mange guld-belagte eksemplare rundt ? synes også andre modelle lider men denne er den værste...
en gammel karburator-fætter årgang 99 med 40 tusing kan stå til den billigeste jeg har set 38 til over 70.
og flere 05 står til 70 - 80....
min kammerat har den nye model 2007 til salg til sølle 73 og han kan ikke sælge den,
hvad gør lige at priserne er så urealistiske på R6 ?
ja får den sikker tilbage "Du kan jo bare betale prisen eller lade være og købe" men det tager jeg så med, men synes ikke jeg kender en bilmodel med så store udsving, men med biler kan man også mere tale om stand da de kan være rådnet væk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha r6 priser en by i rusland ? ?
  • #1   21. aug 2013 nå så blev det ellers flotte indlæg fra GTR slettet

• #2   21. aug 2013 mc markedet er generelt gået rimelig meget i stå.. Det er rigtig svært at sælge noget, og tror ikke det er alle det er gået op for endnu..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.911
    #3   21. aug 2013 R6 lider under samme problem som mange andre cykler gør - for urealistiske sælgere...

• #4   21. aug 2013 Det er ikke priserne, men folks købelyst, de fleste af os betragter vores mc som luxus og lejetøj, og "krisen" har gjort at der bliver prioteret, derfor holder folk igen med at købe ting der ikke er nødvendige for at kunne overleve...

Det ser ud til at "krisen" er ved at slippe sit tag i Danmark, så forhåbelig er der lysere tider forud for mc marked..

Der er en del mc forhandlere som er gået konkurs pgr. manglene salg, det fungere ikke sådan at så skal priserne bare 50% eller mere ned, det kunne vi som købere godt tænke os, og aller helst gratis, men ingen sælgere kan leve af det, så store prisnedsættelser komme vi aldrig til at se.

• #5   21. aug 2013 Jeg snakkede med en sælger i går. Hvis folk ikke ville sætte pris på at det var en 1 ejers og at den var flot og velholdt, skal siges at den lignede halvvejs lort, så kunne folk lade den stå. Fair nok, det er så derfor du har de samme maskiner stående som for 5år siden. Han ville ha 50000 for en maskine jeg så på, men jeg måtte komme med et bud, fortalte så at jeg kunne få en 6år nyere og 2 generationer nyere maskine til 35000 ganske vidst privat. Så gik han helt op i limningen

Faktum er, det er de billigste der bliver solgt.
    Afmonter evt ekstraudstyr, beskriv den så oprigtig som muligt, så folk ikke har belæg for afslag. Sæt den som en af de billigste, og hold fast i prisen.
    Når den så er solgt sælger man alt ekstra udstyret, hvilket går som varmt brød.
    Det er måden, har jeg fået fortalt af flere forhandlere, og det virker.

Men ja, priserne svinger som kong Volmers røv i blæsevejr.

• #6   21. aug 2013 Jeg synes mange 05-06 modeller zx6r 636 ligger meget tæt på 07 -08 modellerne.

Og priserne på nyere cbr600 er jo helt helt ved siden af ifht de øvrige mærker.

• #7   21. aug 2013 privat og forhandler er 2 forskellige ting, sælger du som privat til langt under markeds pris, så har du haft fornøjelsen af mc mens du har haft den, en forhandler har fornøjelsen af bankens klamme breve, derfor vil han hellere have den stående i lang tid og så håbe på den "rigtige" kommer forbi.

Hvor kommer den opfattelse af at alle mærker skal koste det sammen iht. ccm og årgang ?

En Mercedes koster jo heller ikke det samme som en Lada o.O

• #8   21. aug 2013 Syntes ikke at min er sat for dyrt..

men Yamaha er satme kvali i forholdt til frek min fætters gsxr srad 600 (køre en dag og skruge 2)

Har aldrig nogensinde haft problemer hverken med min eller min bedste kammis R1 fra 99 smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#9   21. aug 2013 Så er din fætter vel bare idiot til at skrue?

Eller tidligere ejer er og så har fætter købt en bunke lort?

Det sker indenfor alle mærker og modeller, så det der kan man ikke bruge til så meget...

• #10   21. aug 2013 Tror også mange sætter deres cykler tilsalg bare for at hvis nu der kom en der ville give det så ville de gerne sælge. Nogle sælger af nød mens andre bare har den til salg for "sjov"

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2007

MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #11   21. aug 2013 Selvfølgelig er det en by i Rusland som du skriver. Meeen der er jo også forskel på, hvad der bliver solgt.
    Efter min mening er der forskel på om man er desperat efter at sælge, eller man ikke er. Men jeg synes også, at det har stor indflydelse på prisen, om cyklen har kørt 34000 km., ikke har noget ekstra udstyr og småbulet, eller om det er en der har kørt det halve og står helt skarp. Der skal prisen vel ikke være den samme.
    Det er selvfølgelig nemt at undre sig, hvis man kun kigger på, hvor gammel motorcyklen er.

• #12   21. aug 2013 mathias m 55 synes jeg personligt er helt hend i vejret for en første model R6.
    For ikke længe siden var der en ROSSI 05 flere generationer nyere cykel til 59 her på siden og den blev da ikke lige frem revet væk, om min kammerat har en 2007 ny moden til 73 som han ikke kan sælge han bliver kun tilbudt biler som er lige så håbløse i bytte

ja det er ikke nemt, og hvad det angår Suzuki sv er de nogle gange dyre privat en ved forhandler

• #13   21. aug 2013 Lars J
    nu synes jeg generelt der er langt imellem småbulet og ridsede R6ere

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2007

#15   21. aug 2013 John$on
    Det er korrekt, men står der ikke under annoncen til den R6'er fra 2007, til 73000 kr. at den har en bule i tanken + et skjold der er revnet og kørt 34000 km.?
    I min optik har det noget at sige. Men vi kan hurtigt blive enige om, at det ikke er nemt at sælge noget, medmindre man nærmest vil forære tingene væk.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #16   21. aug 2013 Jamen, John$son...jeg kan da godt indrykke det igen! Hvad er dit problem?

Det er da fint med selv samme dialog om emnet - nu på R6 - men dialogen fødes jo på mange modeller konstant. Og det handler jo om at sælger har en vare de vil sælge for kr. x,- og køber vil kun give kr. y,- Og der kan være mange årsager til en given pris, f.eks. at sælger skylder penge i maskinen og skal ha' et bestemt tal for at gå i nul... eller at sælger har ofret mange penge på udstyr, at den har kørt kort, at den aldrig har været i regnvejr... eller at sælger bare vil af med dyret uagtet om hans pris skal reduceres.

Men igen... dialogen er oppe og vende konstant.... vinklen i forhold til prisforskel på biler vs. MC - tja - den er måske en ny vinkel...

men men... hvad er (dit) problem? smiley

• #18   21. aug 2013 Ja der er mange guldbelagte modeller derude i sælgers øjne.
    Men syntes også lidt det har noget med mærkerne at gøre. Som i siger så har honda ejere gerne en høj pris på deres cykler fordi det er jo en hååånda..
    Og det er nok dem der holder priserne længst oppe vist man kikker på brugtmarkedet.
    Så er der Suzuki som der måske er de billigste brugte cykler? Sådan generalt.
    Og Yamaha / Kawasaki ligger vel der imellem.

Det er lige umiddelbart den opfattelse jeg har fået af folks salgspriser når jeg kikker rundt.

Det er aldrig umuligt at sælge vist prisen er tiltalende. Og det må folk bare indse.
    Jeg har selv min gamle FZR til salg og har da en der kommer og kikker i aften.
    Vist han ikke vil købe den har jeg 2 mere der gerne vil komme og kikke/købe.

• #19   21. aug 2013 GTR det er ved dig der har et problem siden du slettet det du skriver, jeg har ikke noget problem jeg laver bare en generel diskussion som forumet er lavet til da det undre mig at folk har deres cykler til salg i halve år smiley har jeg noget til salg er det for at sælge det ikke for at oprette en annonce for sjov og jeg har aldrig haft noget til salg i over en måned eller to

• #20   21. aug 2013 Lars J .jo den har en lille bule i tanken og lidt, men den kunne stå tip top til under 3000 kr og det er stadig den billigeste og han kan ikke sælge den, så må de andre jo være meget for dyre

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#21   21. aug 2013 Så brug dog de 3000 og sælg en cykel i perfekt stand. Den skal så stadig en del ned i pris, men det er så næste skridt.

• #22   21. aug 2013 tror ikke den skal en del ned i pris når det er den billigeste på nettet i den model r6

men nu er det jo ikke min så det skal jeg ikke blande mig i

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#23   21. aug 2013 Bare fordi det er den billigste, er det jo ikke det samme som at prisen er rigtig.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #24   21. aug 2013 John$on ©: Havde og har intet problem... fortrød bare indlæg, idet jeg kom til at tænke på hvor ofte "denne type" flyder rundt på MCG - og ligeledes hvor ofte vandene er delte ift. høje og lave priser... men fair nok! Nu findes der så én tråd mere i samlingen smiley

• #25   21. aug 2013 ja det er dejlig vi har noget at snakke om smiley

• #26   21. aug 2013 #18 Sajmon ™ men så vil det jo sige at de 99.% andre er for dyre... arrr

• #27   21. aug 2013 Ja, det vil sige de er for for dyre. Ingen af dem bliver solgt jo. Jeg skal snart ud og købe og mit max for 05 modellen ville være 50, 06 et stykke højere dog skal den være i fin stand.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#28   21. aug 2013 Ja?

Er de måske solgt?

• Lars J
    Lars J Tilmeldt:
    maj 2007

#30   21. aug 2013 Der vil jo altid være prisforskel. Skulle vi alle sætte prisen fuldstændig ens? En skal jo have sin motorcykel tilsalg. Men om det medfører at den bliver solgt, det er jo ikke sikkert, da der oftest er en grund til det. Man kan jo altid sætte sin cykel langt under alle andre for at komme af med den hurtigt.
    Men at din kammerats er billigere end alle andres uden at blive solgt, kan der jo være flere grunde til. Men jeg gætter på, at det er lidt ligesom der er skrevet før. Der bliver ikke handlet sindssyg mange motorcykler for tiden.

Hvis det kun koster under 3000 kr. for at den er i perfekt stand, så er de nok givet godt ud.

Og fordi en motorcykel ikke er solgt, så behøver prisen ikke at være for høj. Synes det er en latterlig holdning at have. (ikke myntet på dig John$on)

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#31   21. aug 2013 Lars J - Jeg behøvede ikke engang klikke på din profil og se din annonce før jeg vidste at prisen på din overgemte 2005 R6'er var uhyrligt høj. smiley

Så naturligvis synes du da at det er en latterlig holdning. smiley

Der bliver handlet læssevis af MC'er - men det er stort set kun på brugtmarkedet der sker noget.... Altså hvis prisen er rigtig. smiley

• #32   21. aug 2013 Jeg syntes også man burde kikke lidt på hvad man får for pengene. Måske det bare er mig der tænker sådan. Noget af det har måske også lidt mærke religion over sig.
    Men hvorfor give f.eks. 80 for en 05 R6 når man kan få en 04/05 R1 til samme pris?

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#33   21. aug 2013 Dennis P - Netop...

• #34   21. aug 2013 det er ligsom DR-Z 400 som folk tror de kan sælge for 40.000+ for en gammel en fra 2005... smiley men de lærer det nok når der ikke er bid.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#35   21. aug 2013 Næ. smiley

• #36   21. aug 2013 Folk burde se lidt mere bredspektret og ikke bare sige : Jamen du kan kun sammenligne min R6 med andre R6'er. Det er selvfølgelig det første man gør og vil man sælge skal det være den billigste R6. Men til de priser er der bare næsten frit slag for hvad man kan få sig af mc. R6/ZX6/CBR600/gsxr 600/750/1000, R1, zx10r, Mille. Og næsten CBR 1000 men dem vil de altid have meget for.
    Så hvorfor "nøjes" med en R6?

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#37   21. aug 2013 Folk stirrer sig ofte blinde på en specifik cykel - og så er det kun den der dur, selvom der måske er bedre handler at gøre hvis man skifter mærke / årgang.

• #38   21. aug 2013 Ja lige præcis Sajmon smiley

• #39   21. aug 2013 Jeg har også tit moret mig over priserne på en DRZ. Ville egentlig gerne have en men sgu ikke til den pris som folk spørger efter. Jeg ved godt at Motards are "in" lige nu men vær nu lidt realistisk!

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#40   21. aug 2013 Folk er i det hele taget helt slukkede med deres brugte MC'er.

Derfor købte jeg ny...

• #41   21. aug 2013 de er også nogle gange til 25.000 det er lidt mere fair pris... men 40.000 er fuldstændigt latterligt.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#42   21. aug 2013 Så er det uden afgift.

En anden ting er så at den ikke er såååå fantastisk at køre på som man kunne tro.

• #43   21. aug 2013 nej nej der har været 2 til salg med afgift, som har kørt omkring 20 og den anden 35k km. men de blev også revet væk. Nej kunne forstille mig der er bedre, men The Gardensnake på youtube er god til at promovere den mc, så den er blevet meget populær. smiley

jeg selv går nu mest efter en XT660 håber den er okay at kører på. smiley

• #44   21. aug 2013 Nogen gange er folk bare håbløse, tager man en hurtig søgning på 123mc med Z750 abs fra 2010-2014. Så står min som den billigste, alligevel byder flere markant under hvad den er sat til. Så det er ikke altid fordi vi sælger tingene for dyrt, det er ofte også køber, som starter en handel med for lidt penge, eller ikke har råd til hvad vi som sælgere mener den skal koste ( det er jo os som har grisen).
    Men det viser bare at billigst ikke altid er sikker salg.

Kommentér på:
Yamaha r6 priser en by i rusland ? ?

Annonce