Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreskole i helsingborg
  • #1   9. aug 2013 De fleste svenskere i Helsingborg og Malmø området forstår og kan tale så man forstår det.. (Mange ser jo rigtig meget dansk TV..) Under alle omstændigheder løber I nok ind i en snak vedr. Fagudtryk.. smiley men det burde vel kunne gå..? smiley

• #2   9. aug 2013 Nu er det jo ikke bare sådan at man blot skal finde en køreskole udenfor Danmark selvom det havde været rart hvis det var så let, da min bror så kunne køre mc om et år. Du skal have en masse papirer og mere eller mindre "melde" dig ud af Danmark. Du skal desuden have haft en bopæl i Sverige/Tyskland i et vist antal måneder, så det er bare ikke sådan ligetil.

• #3   10. aug 2013 Nu har jeg boet i Sverige i 4 år, og du kan som dansker der ikke bor i Sverige tage kørekort der, og selvfølgelig omvendt. Jeg havde selv en masse problemer med dem Ang: jeg ville have lastbil kørekort i Danmark, og det vil de ikke gå med til.

• #4   10. aug 2013 Du tror vil heller ikke de er så dummet og kunne give en dansker kørekort på 16 år som der slet ikke bor der. Og så derefter vil tage tilbage og udnyttet det?

• #5   10. aug 2013 KT du skal "bare" bytte dit danske kort om til et svensk, hvis du vil tage yderligere kort i Sverige. Og omvendt kan du kun udvide dit danske kort i DK..

• #6   10. aug 2013 Asger du skal reelt flytte til Sverige, hvis du vil tage kortet der...

• #7   10. aug 2013 Jeg har også haft svensk kørekort, og du skal bo i Sverige for at få et og helst et par mdr før de vil give dig et.

• #8   10. aug 2013 Du Skal flytte derover vis du vi tage er kørekort der.

Kommentér på:
Køreskole i helsingborg

Annonce