{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Finansering af MC.? Hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.....

Jeg står og overvejer at få finanseret en nyere mc fra 07.. Jeg har bare regnet lidt på det tilbud forhandlerne gav.. Og jeg synes det var lidt dyrt.. Selvom renten ligger ret lavt, så ville jeg ende med at betale det dobbelte tilbage af hva jeg havde lånt.. Det kan umiddelbart gøres billigere andre steder ved jeg.. Så ville spørge jer derude om hvor i har fået jeres finanseret.? For der må da være nogle steder som er billigere end andre,? Håber i vil give jeres input..

På forhånd tak..

//Mike

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansering af MC.? Hvor?
  • #1   5. aug 2013 Jeg har i banken, selvom jeg synes de efterhånden tager en latterlig høj rente. Synes ellers de mc lån mange forhandler har, virker rimelige bortset fra en ret høj ÅOP

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #2   5. aug 2013 Som udgangspunkt er det billigst at låne dine egne penge smiley

Dernæst, så vil banken uden tvivl være den billigste metode - uagtet at mange MC-finans-lignende "steder" ser ud til at være billige... men ikke når alle omkostninger ÅOP beregnes! Det er særdeles fint at du selv har fokus på de samlede omkostninger jf. ovenstående - hold endelig fast i den del....

• #3   5. aug 2013 ja det er jo årlig omkostninger i procent der fortæller hvad lånet egentlig koster, mange bliver forblændet af forhandlerens tilbud med den "lave rente" på lånet, og glemmer de høje oprettelses gebyrer... som i øvrigt ikke er fradrags berettiget. hvis det ikke er en ret dyr mc du skal ha, så spar hellere pengene op, ellers prøv at indhente tilbud i flere banker, og hør din egen bank om de kan matche disse.

• #5   5. aug 2013 Hold nu kæft GTR.........

Vi er jo fuldstændig enige smiley Det var da utroligt... Så er spørgsmålet jo bare hvem af os der har oppet sig smiley

Mvh Brian

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #6   5. aug 2013 @Brian: Du bliver jo også mere livsklog med alderen - der er håb! smiley

Kommentér på:
Finansering af MC.? Hvor?

Annonce