{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.670 visninger | Oprettet:

Lucky me {{forumTopicSubject}}

var på tanken i dag for lige at handle.

da jeg går og er ved at finde noget at drikke kommer der en dame ind og spørger om det var min motorcykel for der var lige en der havde bakket ind i den.
jeg løber ud og ser den stadig står op.
jeg kigger rundt for at se om der var nogle biler på vej væk men den var allerede ude i myldertraffiken.
damen siger det var en rød bil men hun huskede ikk mere.
jeg kigger rundt på den og ser der ik ser ud som om der er sket noget. hun siger det ikk lignede at han overhovedet havde mærket han ramte den og den rykkede sig måske 2 cm tilbag da den blev skubbet på forhjulet.
den stod med rat lås på.
da jeg kører væk der fra ser jeg rattet er skævt når man kører lige ud og ser at hjulet sidder skævt tilforhold til forskærmen.
jeg kører hjem til min kammerat der er bil mekaniker som siger. har du prøvet at smide det mellem benene og vride i styret lige som vi gjorde med cykler i sin tid. vi prøver mens han holder balancen og har nu fået det til at sidde lige.. der er ingen mislyde når man kører eller bremser.

ka jeg regne med den ikke er videre skadet og den måske bare har drejet den ene støddæmper lidt i forbroen måske?

jeg snakkede med tanken her før som siger at de ik må udlevere noget video matriale . kun til politiet.
de siger også at de ikke ved om man over hovedet kan se der ude på kameraet.

ville i politi anmelde det og håbe på at finde en nummerplade eller kan jeg tro det måske bare var et lille vrid som nu er tilbage på plads?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lucky me
Kommentér på:
Lucky me

Annonce