Lucky me {{forumTopicSubject}}
var på tanken i dag for lige at handle.
da jeg går og er ved at finde noget at drikke kommer der en dame ind og spørger om det var min motorcykel for der var lige en der havde bakket ind i den.
jeg løber ud og ser den stadig står op.
jeg kigger rundt for at se om der var nogle biler på vej væk men den var allerede ude i myldertraffiken.
damen siger det var en rød bil men hun huskede ikk mere.
jeg kigger rundt på den og ser der ik ser ud som om der er sket noget. hun siger det ikk lignede at han overhovedet havde mærket han ramte den og den rykkede sig måske 2 cm tilbag da den blev skubbet på forhjulet.
den stod med rat lås på.
da jeg kører væk der fra ser jeg rattet er skævt når man kører lige ud og ser at hjulet sidder skævt tilforhold til forskærmen.
jeg kører hjem til min kammerat der er bil mekaniker som siger. har du prøvet at smide det mellem benene og vride i styret lige som vi gjorde med cykler i sin tid. vi prøver mens han holder balancen og har nu fået det til at sidde lige.. der er ingen mislyde når man kører eller bremser.
ka jeg regne med den ikke er videre skadet og den måske bare har drejet den ene støddæmper lidt i forbroen måske?
jeg snakkede med tanken her før som siger at de ik må udlevere noget video matriale . kun til politiet.
de siger også at de ikke ved om man over hovedet kan se der ude på kameraet.
ville i politi anmelde det og håbe på at finde en nummerplade eller kan jeg tro det måske bare var et lille vrid som nu er tilbage på plads?
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.035
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 124
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.956
Er man heldig bør man da kunne få adgang til episoden på overvågningen.
Du har alt vinde - og intet at tabe
apr 2013
hvordan justere sådan en motorcykelmekaniker om styret sidder lige? er det bare med øje måle? eller har de sådan noget smart udstyr som når man udmåler biler?
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.944
;O)
apr 2013
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
Det er altså meget tvivlsomt der vil ske noget med den hvis bilen kun lige har rørt den. Så burde den jo slet ikke kunne holde til at køre på vejen.
apr 2013
Det sad måske 10-15 grader skævt så man kunne tydeligt se den var gal.
Og jeg kunne rette det ved at trække i styret men jeg havde hjulet mellen mine knæ..
apr 2013
Synes nu det lyder meget sandsynligt at den vrider hjulet hvis den skubber på noget der står skævt og prøver at skubbe den lige tilbage mens den står i gear?
feb 2009
Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 239
dec 2012
Følger: 19 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 84
Et styr på en cykel har jo kun et fix punkt omkring kronrøret. På en mc er der ud over kronrøret gaffelbenene til broen, og fra broen typisk 2 ankere til styret. Hvordan vrider man lige det på plads? Det er trodsalt rimelig solid konstruktion
apr 2013
Ved ik om det er for løst?
Den er næsten ny cyklen. Fik den fra forhandler i fredags
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
Kontakt dit forsikringsselskab og hør om de kontakter Politiet eller om du selv skal, for at få evt. oplysninger på billisten.
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 93
http://www.youtube.com/watch?v=vSunBRB6-r8
Lucky me