Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rem på en Suzuki Savage
  • #1   25. jul 2013 Det korte svar er: ja!
    Det er mere vigtigt at få den til at flugte på de to remskiver, ellers knirker den og begynder at æde remmen.

• #3   25. jul 2013 Troels B:

Helt korrekt, og det kan stadig købes originalt fra skruzuki.

• #4   26. jul 2013 Det er sikkert smidt væk for mange år siden, så det kan sikkert lånes, takker for svaret

• #5   26. jul 2013 Og det kan i følge dem jeg har talt med kan det værktøj bruges til lige præcis ikke en s...
    Den der vises i videoen er god nok. Remmen skal kunne vrides i 90 grader med 3 fingre, så er den fin.
    Som sagt, er mere vigtigt at den flugter.

• Gitte
    Gitte Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #6   6. sep 2013 Hvordan får jeg den til at flugte? Min er begyndt at pive, og tror nok at jeg har det rigtige værktøj som fulgte med motorcyklen.

• #7   6. sep 2013 Værktøjet kan ikke bruges til at flugte bæltet.

Det er man nødt til at gøre på øjemål. Eller dvs. der sidder nogle streger på bagsvingeren, der hvor akslen til baghjulet går igennem. De skal være ens i begge sider, så burde hjulet sidde lige og dermed burde remmen flugte.

• Gitte
    Gitte Tilmeldt:
    sep 2013

#8   7. sep 2013 Tak. Jeg tjekker lige i morgen smiley

• #9   7. sep 2013 Du er nød til et flytte hjulet i den ene side fo at få remmen til at løbe lige, Hvis du står bag cyklen, og den rammer på venstre side ( ydersiden ) så skal hjulet lidt frem i højre side, Stadig sørg for du beholder stramheden
    Giver det mening !

• Gitte
    Gitte Tilmeldt:
    sep 2013

#10   7. sep 2013 Ja det gør. Jeg har en kammerat som kan hjælpe med at skrue hvis jeg ikke selv kan finde ud af det. Det eneste han ikke ved noget som helst om er remtræk smiley

• Gitte
    Gitte Tilmeldt:
    sep 2013

#11   7. sep 2013 Jeg bliver vist nødt til at gå ud og kigge med det samme. Min nysgerrighed kan ikke vente til i morgen smiley

• Gitte
    Gitte Tilmeldt:
    sep 2013

#12   7. sep 2013 Jeg kan ikke se et klap, så det må vente smiley

• #13   7. sep 2013 Thi, ja kik på det om dagen smiley
    Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra men skulle du komme i nærheden af Herning så kan jeg godt kikke på det for dig

• #14   8. sep 2013 Du skal lige kiggen en gang på lejerne til bagsvingeren. Er de slidte, kan du justere igen, og igen og igen og .............

• #15   14. mar 2017 Hej har set dette gamle opslag,jeg bøvler med at remmen køre på kanten af det forste remhjul,men i bag løber den fint i midten,remmen er ved at være slidt,og lidt revnet,kan det betyde noget,jeg ar også sat en anden bagsvinger på,kan den være skæv eller hvad mvh lars

Kommentér på:
Rem på en Suzuki Savage

Annonce