{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 600 l1 vs r6 08- på bane
  • #1   18. jul 2013 Jeg har ikke prøvet en suzuki ,så om den er bedre ved jeg ikke. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er en fantastisk maskine. Det VED jeg at Yamahaèn er, og at den er sublim på bane skal der slet ikke være tvivl om . De er SÅ godt skruet sammen de R6ère. Jeg har ikke haft andet end R6 siden 2007, og jeg har ikke tænkt mig at skifte mærke mere.

• #2   18. jul 2013 Okay lyder ikke dumt har okay været forbi din og savle lidt over den den er godt nok fin..

Men ja ender nok men sådan en fra 08- men ved du om powercomandor fra en 07passer på en 08?

Men hvordan er en standard r6 og så i forhold til alle de penge der er smidt i din??

• #3   18. jul 2013 Jeg TROR ikke en PC til en 07 passer på en 08èr. Men er ikke sikker. DEt kan du tjekke op på ved at krydstjekke om de har samme varenummer evt.

En standard i forhold til min kører OGSÅ godt. Men den vil naturligvis ikke være lige så rolig at rive rundt på banen pga affjedringen. Jeg har ikke kastet penge i motor-tuning eller powercommander eller andet. Der kører jeg standard. Selv luftfilteret er som standard. Jeg har smidt mine penge efter affjedring og lette hjul og et utal af gearinger. De penge er bedre givet ud end 10 ekstra hk :-).

• #4   18. jul 2013 Igen tvivl læs et par Engelske sammen ligninger så køber du en L1

• #5   18. jul 2013 Anders.. Har kikket lidt men synes ikke jeg kan finde et helt tydeligt svar på den er så meget bedre på bane men er helt klart bedre på vejen..

Chris... Det er bare den jeg kikker på kan jeg få sådan en med sammen med en udstydning.. Men okay tak for din mening

• #6   18. jul 2013 Brug Motorcyclenews
    Big pistonhætte fork læs bedre affjedring
    Kortere
    Lettere
    Mere moment i mellem pmrådet

• #7   18. jul 2013 Den er ikke meget kættere 1 kg.

Og aksel afstanden er stadig støre end på en r6 men selve cykelen er 1cm længere.. Og den er lidt højre så ville ikke kalde den nyre gsxr 600 l1 er mindre end r6 08..

Og omkring flere kræfter i de lave og mellem område er også det jeg har læst men igen det er ikke lige det man bruger mest på banen..

• #8   18. jul 2013 Skal du først til at starte på baneræs, så tag den der er billigst. Og brug pengene på køretid.
    Som nybegynder kan du alligevel ikke mærke forskel på dem smiley

• #9   18. jul 2013 Og som begynder er det faktisk fedt et fornuftigt mellem område
    Men tag den du synes er bedst

• #10   18. jul 2013 Nej det er også sådan jeg har det men tænker også bare hvis man en dag skal sælge så en cykel der er nyre holder prisen lægere end en der er 4år ældre, og at den ville kunne være med i længer tid hvis man en dag skal deltage i løb og lignede.. Eller kunne man også købe en fra 99 men det er bare ikke lige mig, ville gerne have en god cykel selv om jeg ikke er den bedste køre, men kan fuldt ud forstå dig og har det også mest sådan og det er også det min kammerat siger som køre DM

• #11   18. jul 2013 Ja det kan du jo godt have ret i men den er igen det dyre...

• #12   18. jul 2013 Sån en L1 er plug and play de første par sæsoner

• #13   18. jul 2013 Ja men eet synes jeg også bare at flok siger om en r6

• #14   18. jul 2013 jamen så køb da den R6 når det nu er den du vil ha.

• #15   18. jul 2013 At en nyere mc skulle holde prisen bedre end en ældre er HELT forkert.
    De taber meget mere.

Mit råd til dig er at snuppe dig en R6 2005. De er godt nede i pris og det er en rigtig fin mc. 99-02 er også fine men dem bryder du dig jo så ikke om kan jeg forstå.

En gsx-r fra 2006-2007 kunne du også hoppe på men de er ikke bedre end R6èren fra 05. Men i mine øjne dog lidt kønnere .

Ingen grund til at hoppe på noget nyt. Hverken pga bedre pris ved salg eller fordi den ene er minimalt bedre end den anden. Det er såmænd ikke engang sikkert at din kropsbygning ville være perfekt til den "alle de andre " mener er den bedste. Du skal prøve inden du tager en beslutning.

• #16   18. jul 2013 Okay mange tak jeg må ud at side på nogen men er godt nok varm på en r6 fra 08 har fundet en til en fin pris.. Må jeg se nærmere på men tak skal i have..

Kommentér på:
Gsxr 600 l1 vs r6 08- på bane

Annonce