{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Stjålet Suzuki GS450 Århus {{forumTopicSubject}}

Så er det åbenbart blevet min tur.
Omkring lørdag & søndag har jeg fået stjålet en ældre cykel fra Vejlby kollegiet i Århus.
Hun er en GS450 med en GSX400 motor, kendere vil kunne se forskellen.
Hun er rød.
Plade EE14105

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet Suzuki GS450 Århus
  • #1   8. jul 2013 ej nu må det bare stoppe , syntes godtnok der er stjålet mange de sidste par måneder smiley

• #2   8. jul 2013 Det var noget L.

Er det den mc du har i din profil som en "GSX 400" ?

Skal nok holde øjne og øre åbne her i østjylland.

• #3   8. jul 2013 Ærgeligt, skal nok kigge efter den. Bor selv i Aarhus.

• #4   8. jul 2013 Ja Rune, det er den.

• #5   8. jul 2013 lorte tyve svin....
    jeg kikker efter den i nord sj , hvis den skulle dukke op her..
    og jeg lover dig at losse svinet af din mc hvis jeg ser den..

jeg har smidt din tråd ind i denne gruppe her..

mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/198747-ja_saa_er_der_lorte_tyve_svin_paa_spil_igen__?status=1

• #7   8. jul 2013 Hvis jeg havde en MC i århus ville jeg klart få mig en Scorpio SR-i900.. hører godt nok tit om folk der får stjålet deres mc'er der.

• #8   8. jul 2013 Ja det håber jeg også, jeg forstår bare ikke hvorfor de ville gøre sig til tyv for en ældre cykel.

• M P
    M P Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 16
    #9   8. jul 2013 Lorte tyve svin, de skal dø.

• #10   8. jul 2013 Har snakket med nogle fra kollegiet, som har set min MC stå på sin plads i dag. Og også set 2 "mistænkelige" fyre på en scooter køre rundt i nærheden.

• #11   8. jul 2013 Kigger efter den på min vej !

• #12   8. jul 2013 Tracker på ?

• #13   8. jul 2013 Hvis jeg var fra aarhus ville jeg få en tracker monteret, godtnok utroligt så mange der blir stjålet der

• #14   8. jul 2013 Sad også lige og tænkte på det, om ikke man kunne få nogle små gps dimser man lige kunne klistre på et sted hvor man ikke lige finder den.

• #15   9. jul 2013 Bliver der stjålet flere mc'er i Århus end hvad normalt er?

• Jan L
    Jan L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #16   9. jul 2013 Jeg ved ikke hvordan det ser ud med sociale byggerier ved vejlby kollegiet men jeg ville nok tage cyklen og cykle rundt omkring i de nærmeste sociale boligbyggerier hvis du så ser den så tag den med det samme kig efter både på cyklestier, veje og parkeringskældre. Jeg fik stjålet min gsx 550, det viste sig at det var nogle forholdvist unge ballademagere (16-20 år) fra Bispehaven de stjal den af ren kedsomhed=dækafbrænding snittet sædet op og meget andet hærværk.
    Jeg har en anden kammerat der fik stjålet sin gsx 750 F den blev stjålet for at tyven kunne sælge reservedele fra den= kun tændingslåsen der var smadret.
    Håber at du finder den igen.

• #17   9. jul 2013 Pis pis det er sgu da utroligt det er hver dag det er galt med de tyve svin...holder øje i trekant området.

• #18   9. jul 2013 Nicolaj, hvis du har holdet øje herinde denne sæson er de røget en i Aarhus cirka en gang om ugen...og der er kun dem som bliver rapporteret herinde.

• #19   9. jul 2013 træls, men sådan er det desværre i dag. Man kan altså købe en lille dims til 399. der kører på eget batteri der holder i 2 år. Synes jeg er tankevækkende! - men åbenbart nødvendigt for at man kan finde sine ting. smiley Håber den bliver fundet i god stand, skal nok holde øje syd for Århus.

• #20   9. jul 2013 Dims virker langt fra så optimalt, især ikke hvis den kommer ud fra danmark, og der ikke lige kommer en post bil forbi, meeeen jeg kører selv med post bil så jeg gør mit for jer med dims kan finde jeres ting!!! smiley

meeeeen ville nok personligt selv købe noget bedre. og gemme det rigtig godt! Gider ikke afsløre gemmesteder, men der er alligevel mange gode steder på sådan en cykel. smiley

• #21   9. jul 2013 Hej Nicolaj
    Det er jeg sq.. ked af at fortælle dig, men den tror jeg desværre du kan afskrive....
    Så den blive sendt nordpå (mod Ikea og E45) med en "3'g'er" på nakken, igår Mandag kl. ca.18.20 i krydset Randersvej v./ TV2 igår.
    Ung fyr på ca. 16 år, blå cowboy bukser / grøn T-Shirt og den normale.... crew'cut hairstyle (ingen hjelm på - heldigvis), jeg er ret sikker på, at han var ifølge med en frygtelig masse fætre i en sort gammel BMW 5 serie (helt ned i gulvet, altfor store hjul, kul sort perk... style)
    Alene måden der blev kælet for din mc, ja.. det tror jeg sq.. ikke den kunne leve specielt længe i !
    Så.. din MC er i dit nær område, hvad end det må være tilbage... håber ikke du finder den, men fyren i den grønne t-shirt !

• #22   9. jul 2013 Lyder præcis som dem der stjal min for et par måneder siden. Blev også sidst set i samme område...den kom heller aldrig tilbage. Gad vide hvad der sker med dem, de ryger jo ikke til Polen og de er heller ikke fundet afbrændt. Mon de står på et eller andet nedlagt landbrug et sted?

• #23   9. jul 2013 Set for 10 minutter siden i Nyringen Næringen... Kl 19.30 tirsdag aften
    To Perk... ombord på din mc, og fire til fem stykker i skarpt trav bagefter til fods.
    De kom kørende på busgaden.....
    Afsted med dig NU !!!

• #24   9. jul 2013 Tak for din indsats. Bor du derovre ?
    Jeg kan eventuelt fanges på 2925 4676.

• #25   9. jul 2013 Jeg ville hellere bo i en jordhule end der, hellere et kuppeltelt i blommehaven.. og jeg mener det :oI
    Jeg holder øje, og ser jeg noget - igen, får du prompte en sms, så kan du evt. stikke den videre til ordensmagten, selvom jeg tvivler på, at de vil lette fra land pga. det her desværre... men tag cyklen rundt i kvarteret, ring til politiet hvis du ser din mc, et eller andet siger mig, at nok er de føjelige som snot singlet ud, men 10 i en flok... hyæner alle til hobe ...
    Go jagt Nic.. jeg håber du får fyren, og din mc i virkbar stand igen

• #26   9. jul 2013 Heheh. Har været rundt derovre, ikke set eller hørt noget. Endnu.

• #27   11. jul 2013 Hej igen Nic... igen igår onsdag aften, kom den buldrende med to per... på - over for rødt på Randersvej (v./ TV2) og videre vestpå mod Skejby hospital... igen.. heldigvis uden hjelme på :o)
    Kl. var 21.40
    Jeg tror en aften tur på din træde cykel i kvarteret, vil krones med held, den cirkler rundt om Skejby centret hver aften.. så i med headsettet, op på cyklen, så tror jeg måske du kan være heldig

• #28   11. jul 2013 OY har du ikke en 4x4 der kan kører op i røven på dem og lave "hit&drive" smiley så er jeg sikker på mange inkl mig selv nok skal splejse om en ny GS450 til nicolaj...

• #29   11. jul 2013 :o)

• #30   11. jul 2013 de forbander lorte tyve svin..

• #31   11. jul 2013 Heh. Ja gode idéer er der nok af. Jeg har desværre kun min cykel. Kommer ikke oprindeligt fra byen, så af det studerende bekendtskab jeg har er der ikke mange der har køretøj.

• #32   11. jul 2013 Hvis jeg var sikker på der sad en tyv på kværnen, ville jeg ikke have nogen som helst problem med at bruge Hiluxen til at bringe ham til standsning..... Det vil også lære fjolset at bruge hjelm smiley

• Kent R
    Kent R Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Svar: 18
    #33   11. jul 2013 Har selv en ældre Yamaha og troede de "gamle" cykler var uinteressante for tyvene, men ak. Nicolai tag et kig på www.efterlyseren,dk . Der kan du gratis efterlyse din mc. Det er en ny portal der gerne vil afhjælpe alle de, efterhånden, mange tyverier rundt i landet. Håber den dukker op i god stand.

• #34   11. jul 2013 Man får sikkert nogle gode lårbasser af alt det cyklen rundt.

Tak for tippet Kent. Ja det troede jeg også, hvis det er ræs de vil køre, så er det den forkerte cykel de har fundet.

• #35   12. jul 2013 Nic.. jeg har hørt på vandrørene, at den blev set køre på busvejen ved Skejby centret idag fredag d. 12/7 kl 14.
    Stadig - og heldigt for det, samme per... uden hjelm, men nu også minus nummerpladen....

• #36   12. jul 2013 Det var da utroligt.

• #37   12. jul 2013 Ja MC'en er så fundet igen, aberne har ikke været for gode ved den. Nummerplade væk, knækket kob & bremsegreb, tænding og tankdæksel ødelagt & div skrammer. Har jeg råd til at få det lavet?, nope. Så det er bare fed.

• #38   12. jul 2013 super du har fået din mc igen...

og
    fuck de lorte tyve svin, de skulle betale for rep. af din mc og tvinges til at æde 200 kg gris på en time og smides ud af landet..

mener jeg..

• #39   12. jul 2013 Hej Nic...
    Sikke en gang lort... jeg kan kun gi Busa'en ret, men tilføje - at de resten af deres lorte liv, skulle tvinges til at sove med en kugledyne, men fyldt med flæskesvær..!
    Hvor fandt du den, eller hvis ikke det var dig, hvem fandt den så...
    Og lige et enkelt nb... skift de greb, køb en voldsom stor vagt orne, og kør videre.. jeg tænker ikke du har nogen kasko til at hjælpe dig videre, men bolt den fast i gulvet, og træk det liv der er i den ud af den, det er krafted... synd a.. h... til, at sådan nogle snotnæser skal ødelægge din mc... og transportmiddel.

• #40   12. jul 2013 Kan man sonde fodre med blendet gris ??? måske med tryk. eller et sug i røven for at skabe et godt flow....

• #41   12. jul 2013 Jeg fandt den selv på en parkeringsplads ved nyringen. Mærkelig nok har de efterladt en polstret mc kæde på den, og de er da ret dyre. Så tak for den.

Min plan var at få den solgt, bor 1/2 km fra min skole. Så der var ikke det store behov for en mc. Men det er jo lidt skudt i sænk nu, medmindre jeg stadig kan sælge den med et afslag på 2000,- og så håbe der er nogen med lidt fingersnilde der er interesseret.

Nej har ikke kasko på den, koster 4000,- i selvrisiko og efter vejledning fra Århus Scooter skulle jeg kunne sælge den for 8500,-
    Så valgte kasko fra.

Men jeg takker for hjælpen, og den psykologiske støtte. Høhø.

Men ja, de skulle klynkes op i løgposen indtil de er mørkeblå.

Kommentér på:
Stjålet Suzuki GS450 Århus

Annonce