{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

Sten H
Sten H
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174

Tyv stjålet MC igen....... {{forumTopicSubject}}

En uheldig ejer efterlyser sin MC smiley Jeg ved desværre ikke hvor den er hugget, da det var et opslag på min væg. (fjæset)

Tusind tak til det fjols der mente denne her skulle stjæles i weekenden smiley Utroligt folk ikke kan lade andres ejendom være!! Ser du denne MC så giv gerne besked. Den har registrering AG18118. Allan Reinhold 61318428.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyv stjålet MC igen.......
  • Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #1   3. jul 2013 Vender tilbage så snart han svarer mht "åsted", men den skulle kun være 3 uger smiley Øv for den da....

• #2   4. jul 2013 Hvor i landet befandt den sig?

• #3   4. jul 2013 Holder øje i Østjylland!

• #4   4. jul 2013 Var der tracker på?

• #5   4. jul 2013 Hvordan var den låst?

• #6   4. jul 2013 Det er de åbne grænser, de vælter ind fra østeuropa, i deres udrangerede og vindskæve kassevogne, lusker rundt om natten (hvor andre hårdt arbejdende danskere sover), for derefter at tyvstjæle vores bedste "legetøj", det startede med
    havetraktorer o.lign og er slet ikke slut endnu - WATCH OUT -

• #7   4. jul 2013 @Lars.

Det tror jeg ikke du skal regne med smiley der stjæles rigtig mange cykler af skoddanskere som ikke har lært at kende forskel på dit og mit.... smiley

• #8   8. jul 2013 Brian S
    Selvfølgelig er der også brodne kar blandt danskere, men al undersøgelse viser, at
    der stjæles rigtig mange knallert 45, scootere o.lign, som aldrig dukker op igen.
    Prøv engang at tage en tur til Baltikum, og se hvad der kører dereovre. Der skal
    ikke meget fantasi til at forestille sig, at der også ryger en mc i ny og næ ind i
    kassevognen. Jeg synes at alle vi mc folk skal være mere obs. på østeuropæiske
    nr.plader smiley

• Johnny W
    Johnny W Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 61
    #9   27. jan 2017 Personligt var jeg også overbevist om at min MC kørte rundt i et østland da den blev stjålet, men det var lokale teenagere i stedet. Man skal passe på med sine fordomme og forudfattede holdninger - det har jeg lært på den hårde måde.

For øvrigt så stjæles der i gennemsnit i omegnen af 3 motorcykler om dagen, hvad der sker med dem og hvor mange af disse der dukker op igen ved jeg ikke.

• #10   28. jan 2017 De to gange, jeg har fået stjålet motorcykler, var også af lokale rødder. Eller det går jeg i hvert fald ud fra, da de begge blev fundet på Amager, hvor jeg bor.
    Det er desværre meget nemmere at dæmonisere personer, der er anderledes, end at kigge på manden ved siden af...

Kommentér på:
Tyv stjålet MC igen.......

Annonce