Den første patina er altid den værste {{forumTopicSubject}}
Hm, så måtte Hondaen lige ned igår aftes. Den første patina er sgu altid den værste
Nogen havde besluttet at spraye en hel rundkørsel ved Sorø til i olie. Dette i kombination med en god sjat regn, gjorde rundkørslen sæbe glat, og hondaen smuttede ud under mig, da jeg rullede gassen tilbage på, på vej ud af rundkørslen. Skod!
Heldigvis er skaderne minimale. En bøjet, men funktionel, bagbremse arm. Ridser på "skulder"-delen af kåben og lidt på motoren. En aflang ridse på bagsiden af spejlet og en filet styrende/bresegreb.
Simpelthen så nederen at bilisterne ikke kan holde deres olie _inde_ i bilen. Det er jo trods alt der den gør mest gavn.
Pas på derude. Specielt i regnvejr (det er jo dødbringende)
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
mvh
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
@Busa: Tak skal du have. Jeg slog min ene hånd en smule. Ellers intet. Har jo ikke kørt mere end 15-20 km i timen tror jeg.
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 175 Svar: 707
mar 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 641
Pas på jer selv.. Og godt der ikke skete mere, når det endelig skulle være..
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
alle bør lægge sin maskine ned ved lav hastighed for at for en fornemmelse af hvad et styrt indebære
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 629
apr 2005
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 270
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 629
Den første patina er altid den værste