{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

kawasaki z650 fundet :-) {{forumTopicSubject}}

nyt projekt i hus smiley

en kawasaki z650 fra 79/80 der har stået stille de sidste mange år, mindst 10år... nogen der ved hvordan man kan se om speedometeret har rundet på sådan en gammel en?
for 13xxx km lyder alt for godt til at være sandt selvom den står utrolig velholdt.
nyt olie+filter, nyt benzin og så startede den squ bare med det samme, helt utroligt hehe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kawasaki z650 fundet :-)
  • #1   22. jun 2013 hmm..
    med den overskrift, var min første tanke, at du havde fundet en stjålet 650..

mvh

• #2   22. jun 2013 Jeg har en 15 år gammel CBF600 F3 der kun har kørt 943 miles.
    Der er ingen mulighed for at se om et gammelt speedometer har kørt flere runder, hvorfor skulle det også også have gjort det, når du siger den er fin og velkørende?

• #3   22. jun 2013 hehe nej godt nok ikke, den er både købt og betalt smiley

syntes bare det lyder vildt med en 30+ mc der ikk har gået mere end 13xxx, det er ikke meget den har været ude og køre

• #4   22. jun 2013 Tjah. Ja det er ikke nemt at se om de har kørt mere end de 13 tusind. Men de kan såmen godt holde til det. Min Z1000 har rundet de 10xxxx, og kører stadig.

• #6   22. jun 2013 nej det er en skam der ikk liiiige var et lille trick så man ku være sikker..
    men det er egentligt os ligemeget da den skal adskilles i atomer og shines op på ny smiley

• #7   22. jun 2013 Min far købte i 2002 en Guzzi. Den har gået intet mindre end 8000 km i dag. Han kører på benzin fra juni 2012:) Det er ikke alle der kører lige langt.

• #8   22. jun 2013 Eller har mange dunke med benzin stående:)

• KS
    KS Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #9   22. jun 2013 Jeg kender flere som kører et sted mellem 100-500 km årligt på deres MC - så nej, det er ikke alle der snyder med speedometer smiley

• #10   22. jun 2013 Nej det er det ikke..........

MEN

Har kikket på bil her det sidste stykke tid.. og er du så færdig der er mange der sutter sur røv med deres km tal... jeg vil sige 8 ud af 10 er helt ude i sovsen i følge nummersyn tjek..

og det tager altså noget af lysten til at kikke - købe bil..
    der er så mange der fusker så meget så man skulle tro det var løgn..

mvh

• #11   22. jun 2013 Ja jeg er os vant til at handle bil og der er nemlig rigtig mange der snyder, utroligt at de kan få sig til det.

• #12   22. jun 2013 min fars z650 rundede 200.000, og motoren kører endnu, godt på vej mod de 300. Den fik nye ringe for et par år siden.

min turbomotor rundede også 100.000, inden jeg trak tarmene ud med for meget ladetryk.

Det er en bund solid motor. bare sørg for olieskift, ellers ryger lejepanerne på sølerne. det er det eneste der slår den ihjel.

• #13   23. jun 2013 En motor kører vel lige så fint om den har kørt 100k eller 10 km?

• #14   23. jun 2013 Arh, ikke helt. Der er jo slid på forringer osv.

• #15   23. jun 2013 Det er nu nemt at se = er alle skruer orginale? er stel malet? laksæt kan godt være omlakeret og udstødninger uorginale men ellers kan man se om der er pillet i den.
    Nu er den ikke orginal rød og fundet i hobro?
    den har jeg nemeli lovet at smide kaburatorer i ultralysbadet det ville være rart at slippe for det.men det er en ex us cykel kørt lidt i tyskland
    nu skriver du projekt det må være at fjerne klarlakken fra motordeksler og gaffelben.

Kommentér på:
kawasaki z650 fundet :-)

Annonce