1.225 visninger
|
Oprettet:
Hein Gericke ? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Skal nok til Hein Gericke i Flensborg på lørdag. På billederne fra butikken ser det jo meget godt ud med udvalg.. Men på deres hjemmeside synes jeg udvalget er meget lille? Ville tage dertil fordi jeg ville tro de havde større udvalg end flere steder her hjemme. (Nordsjælland)
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 774
Karla (HG Flensborg) er lidt en "bandit", da hun er franchisetager på HG., hun har derfor ikke verdens største udvalg, og mest hælder hun til Dainese frem for fks. HG's egne brand's.. men ta' turen, det kan kun betale sig...!
Hvis du vil finde det hele, så forlæng turen til Kiel, der ligger en af de abslout bedste Louis du finder, de er ekstremt svære at finde huller i sortimenten hos, ydermere ligger der en Polo og en HG inden får gå afstand af hinanden der.
Go tur
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 430
mar 2009
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.575
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 105
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 62
Jeg skal have købt alt udstyr til konen, som først tager kortet 1.maj næste år.... jeg tænkte... hvornår på året kører det med store rabatter.... efterår... nu, sæsonstart?? hvad vil i tro??
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 306
Og Polo ligger ikke mere i gå af stand til louis, det var i gamle dage. Polo ligger på Konrad-Adenauer-Damm 2,
Tilbud? Efterår vil jeg tro.
Polo har som regel en del med valfri længde på ben og ærmer, altså kort/lang ærmer/ben.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 241
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 774
Bikeroutfit i Oversee har også en "outlet" ting : http://www.motoschotte.de/ og priserne fks. på HJC hjelme er ekstremt gode..
Tobias.. hvis pris er alfa og omega, og du skal ha en del, så ta' turen til Hammerbrook i Hamborg, og besøg Louis outlet forretning dernede, så tror jeg ikke du finder det billigere nogen steder !
Om der er gode årstider for mc. tøj mv. køb... ja, hvis du skal bruge "vinterting" køb nu, og sommerting kan du med fordel købe om vinteren :o)
mar 2009
Skal have 2-delt læderdragt og Bikeroutfit har intet spændende på deres side.
Hein Gericke ?