{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God maler, hvor?
  • #1   12. jul 2006 Brian: Jo men har ikke tænkt mig at ringe til 1450 for at finde en som også kan lakere straferinger godt nok. Har hørt om autolakere som ikke lever op til standarden til en MC. Bla. den klovn der lakerede min bil. Han skal ikke have sin sprøtepistol i nærheden af min MC...

/
    Tine

• #2   12. jul 2006 Er der virkelig ikke nogen der har erfaringer med nogen????

• #7   13. jul 2006 Hej igen! Må indrømme at da jeg hørte fra en at det ville koste 8-10.000 kr blev jeg lidt slukøret! Det er for meget for min pengepung. Regner med max 6000 kr. Det må det kunne lade sig gøre for et sted. Den har ingen buler og kun en enkelt ris et sted. Ville gerne have lidt i stil med dette :
    (link fjernet)
    Men gerne med mønstre istedet for flammer og lidt mørkere bordeax. Tror jeg vil få en fed VTZ ud af det.

• #8   13. jul 2006 Og forresten er plastikken knækket lidt med nogle af skruerne. Og ja vi kan selv skille og samle det meste.

• #9   13. jul 2006 Jeg tror at de fleste kender Erling... om ikke andet så fra VMAX.. han er dælme dygtig.. er han ikke også danmarks bedste?? tror jeg...

han bor på klostermosevej i helsingør... ham vil jeg VARMT anbefale!!! og han kan vidst også arbejde til den rigtige pris...

Kommentér på:
God maler, hvor?

Annonce