{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.959 visninger | Oprettet:

Honda vt 600 shadow {{forumTopicSubject}}

Ja det var nu meningen at min første MC skulle være noget sports halløj men da jeg var rundt og kigge lidt MC igår faldt jeg over en vt shadow. Selvom det ikke lige bliver foreløbig jeg skal have MC så har jeg overvejet at tage ud og prøve den i morgen smiley men mit spørgsmål er så... Dur sådan en cykel i byen? Og til lidt længere ture? Jeg vil bruge den ca. 10 km til og fra arbejde i byen. Og når sommeren kommer (næste år) vil jeg gerne en tur til Skagen da hele den pukkelrykkede holder sommerferie deroppe så håber da lidt den kunne klare sådan en tur? Hvad siger folket er den god nok sådan en cykel til mit behov.

Skal nok siges at cyklen mest skal bruges til "is ture" smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda vt 600 shadow
  • #1   9. jun 2013 Har selv sådan en fætter, og sys den dur lige til det behov du har. Mest is ture, og så en enkelt lang tur engang imellem. Men det er smag og behag. Men du går bestemt ik galt i byen med den model.

• #2   9. jun 2013 Fedt takker for svaret Kenneth A smiley glæder mig til at høre hvordan den lyder smiley

• #4   10. jun 2013 Hvis det er hos en privat, synes jeg faktisk ikke du kan tillade dig at møde op uden reel købshensigt - medmindre sælger selvfølgelig er indforstået hermed...

• #6   10. jun 2013 Nu var det ikke privat og havde sagt det til forhandleren så ingen sure miner der smiley

Hvordan kan an ellers finde ud af hvad man er "til" at motorcykler? Hvis ikke man måtte prøvekøre den... Hvis det bare var cyklen så havde jeg nok fundet pengene alligevel smiley men vil give dr. G ret,den er ikke ret hurtig.

Kommentér på:
Honda vt 600 shadow

Annonce