{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.950 visninger | Oprettet:

Nu kan du roligt leve livet "farligt" {{forumTopicSubject}}

Sådan skriver IF forsikring til mig efter de har fornyet min ulykkesforsikring.

Indtil nu skulle jeg betale ekstra for at dække "farlig sport" nu er det automatisk inkluderet i deres ulykkesforsikring.

Jeg deler det her med jer fordi at jeg selv har haft svært ved at finde nogen som overhovedet ville forsikre farlig sport, og nu skal jeg pludselig ikke betale noget ekstra..

Jeg gik fra 1500 til 950kr om året..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan du roligt leve livet "farligt"
  • #1   7. jun 2013 Mon ikke at det er fordi at du er rundet de 25? Mange forsikringer har vist en "magisk" grænse der og et par andre steder. Min egen ansvarsforsikring på cyklen falder til det halve næste år (35).

• #2   7. jun 2013 Jeg betaler stadig for "Farlig sport" og jeg er over 35 ... Måske er det kun farlig sport fordi Mirza er på banen på samme tid ?? smiley

• #3   7. jun 2013 Flex, godt bud, men umiddelbart ikke, jeg tegnede forsikringen som 25årig..

Christian, i det mindste ER jeg på banen smiley men ser frem til at have dig i bakspejlet hø hø

• #4   7. jun 2013 Hm Faktisk sidder forsikringsselskabernes aktuarer og laver deres små regnestykker på baggrund af ret store materialer. Dette kan betyde, at grupper reduceres i forsikringspræmier på forskellige områder. Der er ikke ret meget tilfældighed i det de laver.

• #5   23. feb 2014 Fremover er dækningen standard, så de der ikke havde udvidet dækning for farlig sport tidligere får en mindre præmieforhøjelse mens dem der havde dækningen, som Mirza, får et godt fald i præmien.

Tidligere dækkede udvidelsen farlig sport også maksimalt kr 500.000, men nu følger dækningen den almindelige sum på ulykkesforsikringen, fx 1 eller 2 millioner, eller hvad man nu har valgt.

Vær også opmærksom på, at rejseforsikringer, fx årsrejseforsikringer, også har en mindre ulykkesforsikring på 3-400.000 kr, som også dækker ved farlig sport.

Og lad os så håbe, at vi aldrig får brug for disse dækninger.

Kommentér på:
Nu kan du roligt leve livet "farligt"

Annonce