{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

jeg har en enkelt spørsmål ang forsikring, i slutningen af sidste sæson købte jeg min R6'er for 40k men er blevet påkørt på den og den ligger lige på grænsen til at være total-skadet, men hvis den er total skadet, men får jeg så et beløb så jeg kan købe en tilsvarende, kan se de ligger på omkring 52k nu?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   5. jun 2013 Som udgangspunkt skal forsikringsselskabet erstatte den med en i samme stand, som den du har.

• #2   5. jun 2013 Det kommer an på hvor meget maskinen er forsikret for? hvis den nu er forsikret for 60k f.eks. så vil du kunne få op i mod 60k minus din selvrisiko at købe en ny cykel for smiley

det kommer an på hvad taksator vurderer den til smiley

• #3   5. jun 2013 Min hayabusa er feks. Forsikret til nypris, da den er under 8 år gammel, ( ikke noget jeg selv har valgt ) jeg får da ikke 200000 for den hvis den bliver totalskadet. Man får det beløb en tilsvarrende model af samme årg og km kan skaffes til. Forsikringsselskaberne skal nok sørge for at slippe så billigt som mugligt, der er en årsag til, at de har kæmpe overskud hvert eneste år.

Kommentér på:
Forsikring

Annonce