{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Mikel G
Mikel G
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Mc værksted {{forumTopicSubject}}

Hej MCG jeg har en Suzuki Gn400 fra 1982 som jeg har købt i januar. Men da jeg købte den, var den halvt monteret. Jeg ved intet om mekanik er der nogen som kender et godt værksted i Kbh som der kan lave min Gn?
Ps. Jeg har monteret lidt på den men den største problem er at jeg kan ikke få den startet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc værksted
  • #1   5. jun 2013 FA-motorsport i Brønshøj

• #2   5. jun 2013 Husk nu at aftale hvor meget du vil koste på cyklen . Du kan hurtigt bruge flere penge i timeløn på et værksted end kværnen er værd ......

• #3   5. jun 2013 Lyder til du burde investere i en Haynes bog og lidt værktøj, ellers kunne det nemt ende som Danmark's dyreste GN'er Og bliver det meget langhåret kan du prøve motormusen her inde fra, han skulle også være god.

• Mikel G
    Mikel G Tilmeldt:
    jun 2013

#4   5. jun 2013 Tak få hjælp. Har bestilt et haynes bog. Prøve at gøre det selv.

• #5   5. jun 2013 Jeg håber du får en god GN400 ud af det, men det undrer mig nu hvorfor du vælger at købe en halvt skildt ad motorcykel, hvis du ikke selv har kendskab til mekanik?
    Et motorcykelværksted er jo som de andre påpeger ikke billigt, og man kan derfor spekulere i om det ikke havde været billigere at købe en kørende GN400'er? smiley

• Mikel G
    Mikel G Tilmeldt:
    jun 2013

#6   5. jun 2013 Jeg fik den startes idag, jeg skul juster lidt på karburator, og efter et par omgang med kickstart, så kom det liv i Gn'er. Jeg tig en gamble på den da det kosted 6000,-

• #7   5. jun 2013 Jamen hvis den er startet og lyder sund, så er du jo allerede godt på vej. Alt andet end motoren kræver jo som oftest kun at man besidder evnen til at få bolte og møtrikker af, og det kan de fleste jo klare smiley

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Mc værksted

Annonce