{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmontering af drosselkit
  • #1   29. maj 2013 hvis du har en idé om hvor den sidder er det jo bare lige så stille og prøve dig frem ? jeg ved så ikke mht. om der er omdysning indgået i dit droslingskit kan dog forrestille mig din droslingen sidder i indsugningen grundet alderen og ikke i håndtaget.

\\Sotto

• #2   29. maj 2013 Nu kommer det an på hvad den er droslet til. Mange tyske er droslet til 98 hk pgr a deres forsikringsregler. Hvad står der i papirerne ?

• #3   30. maj 2013 Hvis den er droslet til de 34hk, som følge af de gamle regler her i DK, sidder det nok imellem karburator og indsugningsmanifol... smiley Og det er nok en skive af en slags... smiley

• #4   30. maj 2013 på gsx 550 1986 sidder den mellem karburatoren og topstykke, ikke i indsugningssiden - men altså på den "anden side" af karburatoren.. der sidder 4 skiver (en til hver cylinder) og det er det gummi halløj tættest på motoren de sidder i smiley ved ikke hvad det hedder

• #5   30. maj 2013 Husk at få den synet efterfølgende smiley

• #6   30. maj 2013 På hendes gsx 550 er der 2 kaburatorer, så 2 skiver efter hver karb...

profilbillede
  • #7   30. maj 2013 Tak for hjælpen alle sammen - jeg endte med og smide den ind til mekanikeren i stedet. Så må han pille lidt i det. Det virkede umiddelbart som en større operation smiley

• #8   30. maj 2013 Min gsxr 750 w var iflg de tyske papirer droslet til 98 hk. Efter lang tids søgning på bl.a. nettet i div tyske forum'er, fandt jeg løsningen. Der er normalt lag en 3-4 mm skive i lågene på karburatorerne under styretappen til fjedren. Dog var der på min 3tappe støbt i låget. Disse skulle slibes ned, så tappen ligger helt op i låget. Dermed kan luftspjældet åbne helt op, og den kan yde sin fulde effekt.
    Hvis den er droslet til mindre end 98 hk, er der normalt foruden skiven også skiver i indsugningsgummiet eller der kan være monteret nogle med mindre hul i.
    Håber dette kan være til lidt hjælp.

Kommentér på:
Afmontering af drosselkit

Annonce