1.828 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Søger motorcykel til leje Søger motorcykel til leje

Jeg søger en MC til leje i 10-14 dage i perioden midt juli/starten af august.

Jeg har værest udsat for tyveri og står nu uden en motorcykel at køre til Frankrig på, så derfor vil jeg prøve lykken om der er en som har en fungerende MC, de vil leje ud til mig mod betaling.

Jeg søger en mc, som er i stand til at køre turen på cirka 3-4000km.

Prisen skal være omkring 5000 kroner, hvilket vil komme an på hvilken model det er, dvs. jeg kræver kun at den er til at holde ud at køre 6 timer på en dag. Herunder skal standen også være således at jeg stoler på MC'en.

Udseende gør ingen forskel.

Jeg tilbyder at give et service før jeg overtager MC'en, plus abonnent til dansk vejhjælp, så står jeg ikke med bukserne nede i Paris hvis det værste skulle ske, og du kan så videre nyde et års medlemskab af dansk vejhjælp.

En videre er jeg villig til at ligge et depositum for cyklen som også dækker selvrisiko hvis du har kasko.

Jeg erhvervede kort til MC forår 2012 og har kørt på min Suzuki SV1000s indtil nu.

Jeg har haft kørekort til bil siden 2005, og er igangværende med at tage kortet til lastbil, så jeg er en erfaren billist.
Jeg har aldrig haft en skade eller ulykke.

Jeg er 27 år og bor i København NV,

Send endelig en besked så vi kan snakke hvis du er interesseret eller vil høre mere om mig eller min tur.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger motorcykel til leje
  • #1   29. maj 2013 Så der var en der havde en CX500 til salg for 9 kilo, det er en driftsikker mc.
    Selv har jeg kun ældre mc der er danske og nyere uden afgift.

• #2   29. maj 2013 http://www.motorradtechnik.de/testen-mieten.html
    så skal du godtnok tage toget til flensburg

• #3   29. maj 2013 Jeg synes du giver ganske retfærdige betingelser smiley jeg håber du finder en løsning på det problem

• #4   29. maj 2013 Jeg forstår problemet men jeg ville nok købe en god gamel cx eller ligene , inden du er køreklar som du skriver har du brugt flere penge og en gamel Honda skal nok bære dig igenen den tur , og så kan du jo altid sælge den for lidt på nettet eller i bytte når du evt skal ud og handle hvis de ikke finder din mc igen

• #5   29. maj 2013 Du kan leje min ducati men så koster den 76000 i leje men så kan du også have det lige så længe du har lyst.

• #6   29. maj 2013 Bemærk også at en standard forsikring næsten altid har et forbud mod udlejning.

Vedr. vejhjælp, så dækker en kaskoforsikring med transport til nærmeste værksted, eller hjemtransport hvis cyklen ikke kan laves, når man kommer i problemer uden for Danmark. Det er SOS som står for den service.
    Kan mc'en ikke umiddelbart repareres og skal fragtes til Danmark, får man en udlejningsbil at køre videre i. Har mødt et par et år, som var på mc-ferie i en Opel Corsa, efter at deres Suzuki havde givet op under turen.

• #7   29. maj 2013 I sydtyskland, bl.a. Munchen, er der udlejningsfirmaer som ligger fornuftigt i forhold til lufthavnen. Jeg tror det var værd at kigge på.

• #8   29. maj 2013 ja og lagkager smager bedre når de er hjemmelavede

• #9   29. maj 2013 Hvorfor ikke købe en MC til 15-20.000kr og sælge den efter du kommer hjem.. det kan være du kan gøre det billigere end de 5000kr i leje..

når det er sagt, så skulle jeg nok leje min MC for 5000kr hvis jeg havde en der egner sig til så en lang tur..

• #10   29. maj 2013 http://www.kjbilerogmc.dk/udlejning/mc

• #11   29. maj 2013 hvad er datoerne helt præcist? for så det kan godt være at det kommer til at gå overnes med min egen ferie til italien, isæfald har jeg en cb 500 med kåbe du kan låne for 5000 smiley

• #12   29. maj 2013 Godt tilbud med den XVS 1100.
    Men at leje hos tyskeren for 700 euro med 3.000 km i 2 uger, BMW 650 er da fin fin efter min mening.

• #13   29. maj 2013 hvad med en xj 900 langturs maskine smiley

• #14   29. maj 2013 Jeg har kigget lidt på http://www.motorradtechnik.de/ og har fundet frem til at deres billigste maskine vil koste mig omkring 5000 kr for 2 uger, det er rigtig godt tilbud og den billigste og bedste mulighed jeg har indtil videre, nogen som kan gøre det billige, så smid det endelig frem.

Og kage smager bedste når MUTTER laver den, selvfølgelig.

• #16   30. maj 2013 det er den liste jeg har regnet 7500 ud fra.

• #17   30. maj 2013 weeee smiley

• #18   31. maj 2013 men det ville være fedt hvis det kunne blive lidt billigere, 7500 er stadig mange penge at bruge på noget jeg lejer for en kort periode.

• #19   31. maj 2013 tja.
    Jeg må indrømme jeg har en KTM 950 adventure med fuldt rejse kit.

For mig er det ikke perioden, men antallet af km, der gør at jeg ikke er i tvivl om at jeg ikke vil leje den ud.

Følgende er en generel betragtning, og ikke noget der er vægtet på dig..
    Jeg har da tænkt over det, men km mæssigt er det et halvt sæt dæk, ½ service (jeg lader ikke andre skrue i min mc), der er lige kommet spritnyt kædekit på (kan jeg være sikker på det er i orden efter turen), hvad hvis man oplever fx ridser i mcen eller andre ting, som ikke var der inden afgang, kan man så blive enige om hvordan det ordnes, hvad hvis der sker et uheld.. Hvad hvis motor går i stykker, er det så en dårlig motor eller dårlig kørsel pga fører... osv osv osv osv.. Det er for mig ikke de bekymringer værd i min situation og med min cykel..

Der er for mange spørgsmål uanset om det er dig eller fx en god kammerat der skulle låne cyklen. Så for mit vedkommende ville det være udelukket at leje min cykel ud.
    Havde jeg haft en ældre og billigere cykel var mine tanker måske anderledes

Der er sikkert nogle som ikke har de tanker, og håber da klart at du finder en mc til turen!

Var der ikke kasko på den der blev stjålet?

• #20   1. jun 2013 Ja, jeg er forsikret.

Men der går lidt tid før forsikringen udbetaler, også derefter skulle jeg så til at købe en ny, men jeg ved hvilken en jeg vil have, en som desvære først kommer hjem til september.

Anyway, jeg har muligheder, den tyske side var billig og med nogle fede MC'er, men jeg har også spurgt migselv om jeg ville gøre det, låne min (forhenværende) MC til en fremmed, og der er det også et nej, en ven, jo. Men man kan sige jeg også gik meget op i at holde samt køre min, så der var flere ting.

Men min tanke var jo netop at finde en som måske ikke brugte sin MC så meget, enten på grund af tid eller interesse.

• #21   1. jun 2013 Mon ikke også det lader sig gøre.

Du kan evt prøve at skrive en ny tråd herinde og smide op på frum på 123mc og hvad der ellers er... Indryk også i dba med mere... Så skal der nok dukke en op

• #22   1. jun 2013 Hvordan vil du forslå den nye tråd skulle se ud? Eller reposte den her?

• #23   2. jun 2013 Det ved jeg sq ikke, men det du skriver er jo lige til, dvs så ved man hvad man evt siger ja til.. Og at du er seriøs omkring det

Kommentér på:
Søger motorcykel til leje

Annonce