{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

Anders L
Anders L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 29

Hjælp Anders med at vinde en tur i rummet {{forumTopicSubject}}

Kære venner.

Siden opsendelsen af Ørsted-satellitten i 1999 har det været min største drøm at komme ud i rummet. Astronomi er en stor interesse for mig, og jeg drømmer om at gøre karriere indenfor Space Law, for derigennem at arbejde for, at rummet i fremtiden fortsat vil være hele menneskehedens ejendom, underlagt international lov, og ikke subjekt for magtpolitiske interessers udnyttelse via affaldsdumping og ressource udvinding på bekostning af klimaet.
Jeg vil arbejde for, at alle aktiviteter i rummet skal foregå under erstatningsansvar, således at nedfald af rumgenstande og andre miljøskader i forbindelse med rumfart er ansvarspådragende for den pågældende stat/virksomhed i henhold til international lov.
Ligeledes er det min store ambition, at kunne bistå udforskningen af rummet ved hjælp af retlige kompetencer for derved, at komme nærmere forståelsen af universets opståen og hvordan vores solsystem så ud før planeterne blev dannet.

Det er de færreste mennesker forundt at opleve rummet (534 mennesker) hvoraf 0 af dem har været jurister. Jeg vil formentlig aldrig få muligheden igen for at konkurrere på lige vilkår med andre om en tur i rummet, så jeg har ikke tænkt mig at lade chancen gå til spilde uden at give 100%. Jeg vil gøre mig fortjent til en plads på L-39 Albatross MKII til en tur, 103 km ud i rummet.

HVORDAN KAN DU, MED EN LILLE INDSATS, GØRE EN KÆMPE FORSKEL I MIT LIV?

Hvis du synes jeg skal have en chance for at deltage i den Nationale Space Camp så skal jeg bruge din stemme. Til gengæld er det mig du ringer til når: du skal flytte og mangler en hånd, skal låne noget værktøj, have lavet et testamente, når du er blevet snydt af en cykelhandler eller på den blå avis og helst foretrækker en gratis jurist. U NAME IT. Jeg vil være meget taknemmelig for din stemme.

Sådan stemmer du:

1: Gå ind på linket.
(link fjernet)

2: Stem på mig.
2.1. Indtast din mail, du får intet nyhedsbrev e.l.
2.2. Indtast captcha koden. Den er til for bevise du er et menneske og derved modvirke snyd via bots.

3: Del til alle du kender. Jeg skal bruge utroligt mange stemmer for at komme i betragtning til en af de 6 pladser i DK.

De bedste hilsner

Anders Lunden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp Anders med at vinde en tur i rummet
Kommentér på:
Hjælp Anders med at vinde en tur i rummet

Annonce