{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Karneval Aalborg {{forumTopicSubject}}

Umiddelbart vil jeg påstå, at det må være karnevallet med langt fllest deltagetre nogensinde - og ikke kun fordi det har varet en uge.
et forsigtigt skøn i dag siger knap 25.000 solgte armbånd, men vurderet ud fra de kilometerlange deltagerslanger hvor kun et fåtal havde armbånd på, vil jeg da tro at mindst 50.000 må have været med i selve karnevallet i dag.
Der var godt nok mange.
Er vi ude i en Kbh. - go home eller hvad (eller..... det har de så gjort smiley men alligevel?)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karneval Aalborg
  • #1   25. maj 2013 syntes der har været flere med de sidste par på, men det var nok bare fordi de "prof" manglede.
    Men kan heller ikke helt forstå hvorfor de ikke vil støtte det længere, der er da snart ikke noget i ålborg, tivoli lukkede de jo også for et par år siden

• #2   25. maj 2013 Altså hvis ikke det kan give overskud i år, så tror jeg sq de skal finde nogle mere professionelle folk til at styre showet.
    Men hold da kæft et svineri der er derinde. Kommer lige derinde fra. Det ligner jo nærmest en krigszone smiley

• #3   25. maj 2013 Vi kommer også lige derinde fra - har ikke set lignende svineri siden jeg så en losseplads i Myanmar

• #4   25. maj 2013 Hader det lort. Bor lige midt i det. Pakkede lillemor og min 3 mdr gamle datter i bilen kl 0930 i morges og flygtede til Skagen. På det tidspunkt var min nabo godt i gang med at holde fest. Kom hjem igen 2030, - byen er smadret som altid, og taberen inde ved siden af holdt stadig fest.. (Talte med ham da jeg kom hjem, og gjorde opmærksom på vores hjemkomst, og at jeg forventede at abefesten blev indstillet, - han slipper ikke for et besøg inden midnat kan jeg allerede høre nu.)

Folk skider, pisser, knepper og brækker sig overalt, - ALT er legalt på karnevalsdagen, til hvilken nytte!? Det er ikke en god forretning for byen, og jeg skal betale skat, så kommunalarbejderen kan få løn, for at køre rundt og gøre rent efter en folk dyr der har skabt sig i timevis..

Håbløs "folkefest"...

(Og ja, vi leder med lys og lygte efter et sted udenfor byen, og har gjort det længe.)

Hilsen en sur gammel mand, fanget i en ung (slidt) mands krop...

• #5   25. maj 2013 Deler din mening Lasse

• #6   25. maj 2013 århh slap af Lasse. I morgen er byen fin og pæn igen takket være de flittige renovationsarbejdere m.v. smiley
    Op med humøret.
    Jeg synes da at når så stor en mængde folk kan drikke sig i hegnet og der indtil videre kun er foretaget 13 anholdelser, så synes jeg sq det er godt gået og helt i orden. Der er jo rigtig mange der nyder det.
    Så længe vi er fri for anarki som vi har set fra bl.a. Kbh. slagsmål og ond stemning - så må folk sq godt gå til den for min skyld. smiley

• #7   25. maj 2013 Jeg forstår bare ikke formålet med at smadre infrastrukturen i Danmarks 4. største by i et døgn, for at tusindevis af mennesker kan sidde på alle gadehjørner med et tarveligt kostume, bræk i mundvigen og en Mokai i hånden. For det er dét det er, og intet andet.
    For første gang i år, var det ved at blive aflyst grundet manglende økonomi, - man kan undre sig, når det denne dag koster 150 kr at betræde græsset i Kildeparken, og 50 kr hvert 20. minut, hvis væskebalancen skal holdes vedlige.
    Folk vil ikke betale den pris for ingenting, og så spredes ukrudtet i hvert et verdenshjørne i resten af byen.
    Alt unormalt bliver legalt, fordi der er Karneval i Kilden, og påpeger man at folk ikke skal smide pizzabakker på jorden foran ens opgang, smadre flasker, stille dåser på folks biler eller bede om ro efter 10 timer med høj musik, - ja så bliver man sgu stemplet som mærkelig og svinet til, - det er jo Karneval...

Ja, jeg er bitter uden grund vil nogen mene, - men kan ikke døje det smiley

• #8   25. maj 2013 Lasse så flyt da? Karneval hører sgu til i Aab.

• #9   25. maj 2013 Kim, - jeg er i gang.....

For dig hører det vel til, fordi du kan tage ind og kigge på i et par timer, og tage hjem bagefter. Bor man i midtbyen har man ikke et valg, - bliver man hjemme, så deltager man alligevel.

• #10   25. maj 2013 Lasse, da du var 14 år og så og hørte din far hade al larm syntes du larm var fedt:D NU er du gammel og hader alt:D Det er en gang om året. DU kender dato'en osv. Jeg ser intet problem det. Bo i Roskilde når de smadre alt:D

• #11   25. maj 2013 Nik, - jeg er blevet gammel for hurtigt, - og går i små sko hvad den slags angår, - indrømmet, og kan ikke gøre for det smiley

Glæder mig til næste torsdag, når der kommer Søren Ryge direkte! Dét er the shit for mig smiley

Kl. 08 i morgen tidlig, hvor folk ligger og bliver kvalt i deres Karnevalstømmeremænd, vil jeg stå op, og gå i garagen og skifte stator på min gamle ged.. smiley

• #12   26. maj 2013 Normalt så hader jeg også larm fra naboerne og alle andre steder sådanset.
    Men hvis jeg boede tæt på karnevallet,så tror jeg ikke jeg ville have noget imod det, altså det er en gang om året.

Hvad med dem der bor tæt på stadioner og sådan noget, når alle de åndsvage fodbold folk kommer, der er jo mange af dem der kommer bare for at slås og ødelægge ting.

• #13   26. maj 2013 Har deltaget i karnevallet én gang... Det behøver jeg ikke prøve igen. Deler samme holdning som Lasse.

• #14   26. maj 2013 Kunne være sjovt at spørge nogle "normale" folk om hvad de syntes om bakke åbningen, og alle cyklerne ? smiley

• #15   26. maj 2013 Morten smiley *SSS*

• #16   26. maj 2013 Morten, - det larmer ganske vist til Bakkeåbning, - men folk ter sig ikke som dyr, og skaber sig, som skulle de dø dagen efter... smiley

• #17   26. maj 2013 Prøv lige og lav lidt små hop på stedet, og se om dine løg kan falde ned igen...
    Jeg var der inde, og damm det var bare sjovt.
    Jeg syntes det er synd at flere og flere ting bliver set skævt til, eller ligefrem gjort ulovligt, bare fordi der er nogle asociale individer der mener at det ikke lige kan passe dem at der er lidt fis og ballade. Jeg syntes det er helt grotæsk at brokke sig så meget over en enkelt dag, jeg vil også anbefale dig at flytte langt væk, hvor du kan side og være kedelig uden at det behøver at gå ud over folk som godt kan lide at møde nye mennesker og have det sjovt...

• #18   26. maj 2013 Fedt sagt Chris, fedt sagt mand!

Mine løg hænger hvor de skal, - formentlig længere nede end dine. - Jeg mener, hvem af os to er det der klæder sig ud og tér sig åndssvagt?? smiley

Går min holdning ud over dig? - Forhindrer den dig i at deltage næste år, - og vil du i grunden ikke også skide mig et stykke? smiley

Ligeså vel som folk mener de skal have lov at skabe sig og smadre alt til Karneval, ligeså vel vil jeg have lov at mene, at det er et suuuuper nederen arrangement, som skulle holdes på en mark ad helvedes til, hvor infrastruktur og os der ikke gider deltage ikke bliver generet...

Hvis din definition af at være kedelig er, at man ikke vil deltage i Karneval og synes det er håbløst, - så tror jeg sgu, at I der mener det modsatte, kommer i undertal smiley

• #19   26. maj 2013 @Chris

Enig... Men man kan vel godt have en god dag/fest, uden at halvdelen af byen skal smadres og piger voldtages.

• #20   26. maj 2013 Tjaa, jeg hverken smadrede eller kneppede nogle, de 1% der gør det vil jeg på ingen måder stå til regnskab for.

• #21   27. maj 2013 Det er bare typisk at EB og de andre sladderblade kun bringer nyheden om anholdelser af 20 mennesker. Hvor i verden vil en fest kunne holdes med over 50.000 deltager og SÅ meget alkohol uden at et par klaphoveder ryger i arresten.

Personligt så har jeg ALDRIG fattet hvorfor man til koncerter, fodboldkampe og karneval skal kaste med øl, smadre flasker og alt muligt andet, men jeg deltager i karnevallet når jeg kan og nyder det i fulde drag. Jeg smider mit affald i dertilindrettede skraldespande og brækker mig direkte i kloakken. Så er der ingen som skal rydde op efter mig. Derudover bruger jeg MEGET tid på udklædning da jeg ikke helt forstår deltagelse uden at være klædt ordentligt ud.

Det er så fyldt med glade mennesker, fulde som svin - ja, men glade. Det er en fantastisk dag.

Sålænge karnevallet bliver afholdt vil jeg deltage.

• #22   27. maj 2013 Selvom jeg sagtens kan følge Lasse J´s træthed et stykke hen ad vejen når man bor lige midt i det, så mener jeg nu også at netop den mere positive indfaldsvinkel som fx Jakob her er inde på, burde fylde laaaangt mere i medierne en ét pigebarn der (måske) er blevet voldtaget.
    Og så er det sq da bare for meget med det kjøvenhavneri at Aalborg knapt nok nævnes i medierne ovenpå sådan en stor begivenhed. Jeg har sq lige set i fjerneren at der var et indslag fra USA !!!!!! pga af et mc-træf til fordel for krigsveteraner - hvor fanden er proportionerne henne her set fra et dansk/nordjysk perspektiv?
    Sjovt nok at min vurdering af 50.000 deltagere holdt stik..... og her synes jeg netop at bl.a. Jakob kommer med en KÆMPE pointe uanset hvad man nu måtte mene om svineriet og det massive alkoholindtag. At så stor en mængde mennesker kan feste, at det hele generelt foregik i en festlig stemning med kun 15-20 anholdte er sq da vildt imponerende.
    Jeg synes da personligt det er noget satans svineri at jeg som skatteborger skal betale til mængder af pansere der skal holde fodboldtosserne i skak så de ikke i OND !!!!!!! stemning smadrer udvalgte og tilfældige borgere, laver bevidst hærværk m.v. når der afholdes kampe i Aalborg. Det synes jeg da er langt værre, selvom affaldsmængderne ikke er helt ens. Men sådan er vi nok lidt forskellige. Selv om jeg ikke selv deltog, synes jeg da det er utrolig dejligt med en sådan kæmpefest som kan nydes af mængder af primært unge mennesker. Jeg glæder mig gerne på deres vegne og håber karnevallet kan fortsætte mange år endnu.
    Skal jeg være en anelse objektiv og kritisk synes jeg dog godt at man kunne sørge for langt flere affaldsbeholdere langs ruten samt flere strategisk placerede toiletter, så pis-presset kunne sænkes betydeligt for de lidt hårdt prøvede midtbyborgere.....(især de der har baggårde *SSS*

Kommentér på:
Karneval Aalborg

Annonce