Arai ekspert... {{forumTopicSubject}}
Jeg har længe haft et problem med at jeg fik hovedpine når jeg kørte mc pga. min hjelm. Jeg mærker en vind komme ind over højre øje, og det er også lige her at jeg får hovedpinen.
Har nu for anden gang været ved at justere visirets position. Sidste gang hjalp det såvidt jeg husker, men der er så småt løbende begyndt at komme luft ind igen. Men nu har jeg så strammet den, og også strammet de to skruer i hver side lidt ekstra af frygt for at de måske løsner sig, og det er det som har gjort at visiret igen har lukket luft ind.
Nu sidder "øredækslet" i højre side så lidt anderledes end i venstre. Forneden, går det lidt mere ud af, og man kan sådan lige se hjørnet af visiret er blottet dernede.
Er der nogen der kan opklare det for mig. Vil øret ikke ordentligt ind til hjelmen fordi jeg har strammet skruerne lidt ekstra? Og i så fald, gør det noget? Eller er der andre råd til at sørge for at visiret lukker tæt? Jeg er efterhånden noget træt af Arai. At få visir og dæksler af og på er sgu noget besværligt. Jeg har tidligere været god til det, men er kommet ud af træning, og når man som producent er nød til at uploade instruktionsvidoer på youtube, så har man altså fejlet.
Ellers er der måske en Arai ekspert i Kbh. eller Birkerød området som vil tage et kig på den? Hjelmen er købt i England, så kan ikke bare sende den ind.
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.383
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 185
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.383
Håber også at den er tæt nu. Men er usikker på om det gør noget at "øret" sidder længere ude fra hjelmen.
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 32
Arai ekspert...