{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.831 visninger | Oprettet:

gps tracker {{forumTopicSubject}}

hey sider lige og checker gamle tråde med gps Tracker og kan se hvis man skal havde noget der funger og ikke æder dit batteri på 1½ dag så koster det kassen men tænkte så hvorfor tager man ikke bare sin gamle nokia 33xx eller anden gamle mobil og gemmer den/ laver et james bond skjule sted på sin cykel når man skal holde offentligt eller udsatte steder og sørger for at den er fuldt opladet når man gør det er dette ikke den biligeste måde man kan vel havde et data sim kort for 25 kr om mdr
eller dette helt ude i hegnet
ps kom gerne med godt råd om aflåse sin mc på offentligt steder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gps tracker
  • #1   23. maj 2013 Hvad skulle finten være ved at spænde en gammel skod telefon fast på din kværn?

• #2   23. maj 2013 du kan vel med en app på din smatphone tracke hvor den gamle skod tlf er
    på samme måde jeg tracker min smatphone

• #3   23. maj 2013 Mener bestemt det kræver at der er GPS i tlf ??

• #4   23. maj 2013 gamle skodtelefoner har ikke gps eller muligheden for at installere apps..

• #5   23. maj 2013 er det ikke bare simkort der afsender hvilken mast den er på og ud fra det kan en ny smatphone sige hvor den er men ja måske er det ude i hegnet øv

• #6   23. maj 2013 2 vejs alarm er jeg glad for smiley

Bo fra Bits4Bikes er rigtig flink og har noget fint udstyr.
    Nu ved jeg ikke hvad "koster kasse" er for dig ift. selvrisiko på en stålet cykel?

http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=829 standby tid på 62 dage den mindre model har en 4-5 dage.

• #7   23. maj 2013 tak for link Jesper f
    men er dette ikke netop den model flere klager over sluger deres strøm fra mc
    eller har den selv et batteri smiley

• #8   23. maj 2013 De har selv batteri.

http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=827

Den lille model står der har et ekstra batteri så du kommer op på 2 x 90 timers standby tid. Det ville så være smart hvis man lader det ekstra batteri op uden det skal sidde i trackeren. (det ved jeg ikke om man gør).

• #9   23. maj 2013 Batteri: 3,7 v 6000 mAh Polymer
    Standby tid: 1500 timer

Leveres med:
    1 stk. GPS Tracker model 104
    1 stk. GSM antenne m. 2 m ledning
    1 stk. GPS antenne m. 3 m ledning
    1 stk. 220V lader
    1 st. 12 eller 24 v lader
    Udførlig dansk brugsanvisning
    CD Rom med Tracking software mm.
    Ledningkit med SOS knap og relæ til startspærre eller kabinevarme eller andet, som til og frakobles med sms til trackeren.

• #10   23. maj 2013 Abax mtrack til 3300kr. Holder 2år på batteriet, virker med geofence og gyrometer (ligesom en almindelig alarm med en on Off remote) Live tracking med opdatering på sekundet, GPS, gsm og uhf tracking, tilknyttet alarmcentral, kørebog med mere.. Fylder ikke ret meget og ingen ledninger. Det var det bedste og mest sikre jeg kunne finde. De ringer indenfor 30sek hvis alarmen går. Så kan man nå ud med et bat inden cyklen bliver transporteret væk. Ikke mange penge hvis man har ofret 100k på en mc, samt på diverse udstyr.

• #11   24. maj 2013 Hvis trackeren monteres, så den kun får strøm når mcen er startet ( over lyset) vil den aldrig tømme mc'ens batteri. Til gengæld kan man risikerer at man først får placeringen når en evt tyv har haft den startet. Hvis man ikke køre jævnligt.

• #12   24. maj 2013 Find en tracker der kan gå i dvale. De er lidt dyrere, men de holder batteri i en måned, og kan uden problem sidde på biken i 1 år uden at dræne batteriet.

Selv har jeg en lige nu som er ok strømbesparende, men slet ikke det store. Den holder batteri i 4 dage, og koblet til MCen vil det så med en lille hurtig beregning blive mindst et par måneder.

• #13   24. maj 2013 Den abax er vejen frem! Men koster lidt

• #14   24. maj 2013 på offentlige steder bruger jeg ratlåsen, er du nervøs for offentlige og udsatte steder så lad den blive hjemme

• #15   24. maj 2013 Sebastian:
    har lige kommet på abax hjemmeside.. abax mtrack er jo bare teknologien.
    Hvilken er det du har?
    http://abax.dk/produkter/korebog

• #16   24. maj 2013 Ring til tripple track, sig du har læst på et forum at de kan give en god pris på deres "big brother". Og tag den derfra. de kan vejlede dig og fortælle dig præcis hvad du får for pengene
    http://www.trippletrack.dk/

http://www.abax.dk/teknologi/mtrack
    http://www.idg.no/multimedia/archive/00063/abax_kj_rebok-800_63637a.jpg

http://www.idg.no/computerworld/article243279.ece

• #17   23. jul 2013 Jeg ringede ind og fik bud på 3495,- plus 800 i året for abonnement.. Puha den er pebret smiley

• #18   23. jul 2013 Ja, men omvendt har du batteri til 2år.
    En enhed der er nem at gemme og uden ledninger
    Du har live dækning, dvs kan følge den med få sekunders interval
    Du kan oprette geofence hvis ikke du vil bruge bevægelses censoren
    Der er bevægelses censor på den, som på en almindelig alarm, dvs hvis den flyttes / bevæges, så går alarmen med det samme og du bliver ringet op og kan nå at reagere.Den styres med en fjernbetjening, så kører du ud af dit geofence, så vil du stadig få en melding pr telefon så snart alarmen går.
    Den har kørebog, så du kan se din kørsel
    Den kan koble sig på alle mulige andre net end GPS, således den kan spores selvom den jammes
    Og nogle andre ting jeg ikke lige kan huske
    Jeg har været hele markedet igennem, og jeg gider ikke tænke på ledninger, batteri levetid, at enheden skal kunne jammes, at der er forsinkelser på position.

Det der gjorde udslaget for mig er at jeg kan nå at reagere inden cyklen er pakket i en varevogn/ slæbt væk osv. Dertil er 3500kr ikke mange penge hvis man har en mc til 100k! og man kan jo spare kaskoen evt, selvom der så ikke er dækning hvis man vælter

• #19   23. jul 2013 Om man vil have abonnement er en individuel vurdering . det er selvfølgelig det bedste, men slet ikke et krav for at have glæde af sin tracker.

Jeg vil foreslå at man køber trackeren lige nu med det samme før maskinen bliver stjålet, i stedet for at bruge de rare penge på alt mulig andet, år efter år indtil den måske en dag er væk smiley

Og NEJ det er ikke mange penge, det er heller ikke pebret, det er heller ikke dyrt. Det er små penge den dag man har brug for den, Den holder i rigtig mange år ( længere end styrthjelmen og meget længere end mobiltelefonen) smiley

Mvh Brian

• #20   23. jul 2013 Ja hvis man kan fravælge abonnementet, kunne jeg godt hitte på at købe den.. Er på SU så alt skal skrabes smiley

• #21   23. jul 2013 Ofte har ham på SU svære ved at klare et tyveri, end den vellønnede arbejder smiley

• #22   23. jul 2013 1-0

Du kan få et endnu billeger abb ved de. Der følger du selv enheden, men så går ideen med at blive ringet op ligesom af det smiley

• #23   23. jul 2013 Behøves ikke at blive ringet op- vil bare gerne kunne finde den hvis den står et sted:-) gad vide om den kan sende en SMS hvis bliver pillet..

Ringede til abax men de har mest at gøre med erhverv og person/varebiler, han sendte mig en mail med materiale med det samme, mangler en mail fra tripple..

• #24   23. jul 2013 Man har mange mange muligheder, for at få besked hvis der bliver pillet. men som oftest er det noget som skal slåes til og fra ( bøvl) de fleste er yderst tilfredse med at kunne få cyklens placering når det ønskes.

Det der gør Abax genial er deres yderst lave strøm forbrug. dem jeg bruger, skal have c-tek laderen koblet på hvis jeg ikke bruger cyklen i en uge..

Mvh Brian

• #25   23. jul 2013 Jeg kunne også spare 2500 og købe en der skal tilsluttes ekstern strøm, men jeg har ikke mulighed for lige at sætte c-tek lader på min, andet eg skal pille batteriet af hver gang..

Det ender med tripple trackeren, hvis jeg kan bruge den uden deres abonnement, det kan jeg tilmelde den når jeg er færdig med udd. smiley

• #26   31. jul 2013 Nu har jeg lige modtaget tripple trackeren.. og må da indrømme jeg fik et chok da jeg så størrelsen på den :S men nu må jeg se om jeg kan finde en god plads til den..

• #27   9. aug 2013 Det er batteriet der fylder..
    Bag en kåbedel eller ind i luftfilterkassen.
    Den fylder 2½pakke smøger!

• #28   9. aug 2013 Jonas;
    Hvis du køber en god tracker der kan stå i standby i 8 dage eller lignende, går der 2 måneder eller sådan noget, før dit batteri er fladt - Mon ikke du kommer ud og kører før? smiley
    Ellers et tip: Tag noget 2-leder kabel, f.eks. lampeledning, eller bare to ledninger. Sæt dem til + og - på batteriet og ud i et stik. Dette stik trækker du så lige ud, når du skal sætte laderen til. Meget praktisk.

• #29   9. aug 2013 Den han har købt holder batteri i 2år uden ledning smiley

• #30   9. aug 2013 What. Hvad er det for en?

• #31   9. aug 2013 Jeps.. Det er skide smart.. TrippleTrack.dk

Den fylder 2 iphones oven på hinanden ca. Har fundet et retti godt sted til den..

• #32   10. aug 2013 Ja.. kæmpe batteri. Det er nok fordi at den kan gå i dvale også. Reagerer den med det samme når du skriver til den eller går der nogle timer ?

• #33   10. aug 2013

Der ingen grund til at skrive til den? Ved ikke hvad du mener med det..Den er jo overvåget fra en central, så de ringer til dig så snart alrmen går på GPS´en. Det er indenfor et minut når alarmen er gået.
    Når alarmen er gået sender den live så du kan følge den imens den er i bevægelse. Det er fra sekund til sekund.
    Skulle mc´en bevæges det mindste går alarmen og de ringer til dig. Jeg har haft et par fejl alarrner pga en kat! De justerede så følsomheden derinde fra og nu får jeg ingen fejlalarmer..
    Læs evt længere oppe

• #34   10. aug 2013 Nå den tænder når der kommer vibration.

• #35   10. aug 2013 Ja det er en af mulighederne. Du har en fjernbetjening som med en alarm, så slår du den til uanset hvorhenne du parkere. Hvis den bevæges eller nogle kravler på en ringer vagtcentralen til dig...

• #36   10. aug 2013 Okay. Mine sender mig bar en sms når der er noget. Det er hurtigere.

• #37   10. aug 2013 Bare surt hvis ikke man høre den eller der er kludder i netværket.. De ringer indenfor 1 minut og de ringer igen og igen smiley De kontakter ligeledes polisen hvis du har fortalt dem at du ønsker det. Du kan ligeledes få et mindre abonnement hvor der ikke er tilknyttet vagtcentral, så foregår det med sms. Ledninger til et batteri er nemme at lokalisere en tracker med. På denne her skal man ikke bekymre sig om at batteriet på mc tappes eller at trackeren løber tør...Dertil går den på mobilnetværk og noget radio noget hivs GPS signalet jammes

• #38   10. aug 2013 Ah smart nok med radio.
    Cool. Hvis jeg skulle have den, skulle det nok være uden vagtcentral.

Kommentér på:
gps tracker

Annonce