1.798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

KM fusk .. pis og lort . . KM fusk .. pis og lort . .

sidder og kikker på bla biler....

hver gang man har fundet 10 spænderne biler, så er der utroværdige KM på de 8 af dem.. har Fame løst til at ringe og svine de fuske svin til... og køre ud og sparke dem i deres lorte boller... fusker svin . .

mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KM fusk .. pis og lort . .
  • #1   22. maj 2013 Haha, ja det kender jeg godt! Der er så mange der fuske med km tællerne! De skulle skrælles med en døv teske!

• #2   22. maj 2013 hov hov..! Nu ved du jo ikke om de har lorte boller!! smiley

Min bil ramte 210.000km og derefter jeg har slet ikke fået brugt den de sidste to år.. Så ville nok også se underligt ud fra sidste syn... Så kan jeg ikke gøre mig så vildt klog på smiley

• #3   22. maj 2013 men vi kan vel blive enig om.....
    at hvis din bil viser 175.000km ved næste syn at det så lugter af pis og lort ik...

det er det, de biler jeg omtale gør..

mvh

• #4   22. maj 2013 Måske man skulle oprette en annonce med noget km fusk..... Det kunne nu være lidt kinky at få nogle los i bollerne af en rigtig biker smiley

• #5   22. maj 2013 Enig, de svin skulle straffes, men der er INGEN sanktioner mod den type svindel

• #6   22. maj 2013 Brian det skal du sgu ikke ønske dig.... smiley :)

mvh

• #7   22. maj 2013 Nej kan det vises den er spolet tilbage som du nævner.. Syntes jeg også det er noget forbandet svineri.. Forstår dog ikke folk gør det.. Hellere at den har lidt flere km på røven og man kan se at den er blevet passet og plejet.. End få km og den ligner en kasse lort..

• #9   22. maj 2013 De fleste runder længere ned, altså 135000.

• #10   22. maj 2013 Hæ Hæ Hæ Jacob smiley det ville jeg sgu også have gjort.. Her er højt til loftet, og vi går ikke i små sko...

At jeg ikke bruger den omtalte synskæde skyldes helt andre forhold .....

• #12   22. maj 2013 Fedt ord ikke ?

Undskyld... I har vel ikke mere synskæde... Farven er ikke vigtig smiley

• #13   22. maj 2013 Men se det da fra den positive side, idag kan man med et enkelt tryk lige hurtigt se om det ser fornuftigt ud og så bare zappe videre til næste annonce, det kunne man sku ikke før i tiden, der hang man på lortet når det var købt, så lidt positivt er der da...;-)

• #14   23. maj 2013 For år tilbage læste jeg en artikkel skrevet af et svensk bilinstans ala' FDM. De havde taget 10 vilkårlige brugt importerede BMW biler som stod til salg i Sverige. De gik via stelnummeret til BMW fabrikken og sporede ad denne vej til sidste ejer i Tyskland. 8 ud af de 10 havde fået skruet speedometeret ned før de skulle sælges i Sverige.

• #15   23. maj 2013 Busa
    Kunne denne side bruges: http://www.privatetrust.dk/vejledninger-for-privat-handel.php

• #17   23. maj 2013 Det rigtig slemt på biler (:

Men f.eks.. tager du et speedometer på Golf 3.. der står TRIP eller TOTAL på speedometeret.. hvis den er skruet forsvinder TOTALT, så der kun står KM tallet.. på den måde kan du se om det er skruet.. og eftersigende (uden at vide noget) skulle det være sådan på alle nyere biler med digital trip/km tæller (: altså at det kan ses på "skærmen" hvis der er rodet med KM.. om ikke andet, så kan en synshal jo svare dig på de viste KM gennem tiden, og hvis bilen forrige år har kørt 280.000 og i år kun har kørt 190.000, så ved du den er gal smiley

• #18   23. maj 2013 Poul..
    må kikke på den....

Lars .. ups.. sorry...

P
    A
    T
    T
    E
    R

Holmeren..
    ved ikke hvem du skriver til...

jeg har jo tjekket de biler jeg omtaler, ellers vidste jeg jo ikke der var km fusk med dem..

mvh

• #19   23. maj 2013 Holmere,n det noget bavl det der. En golf 3/vento der mangler skriften TOTAL under km i display er fordi den har rundet 300.000km så nulstiller den automatisk og TOTAL forsvinder i displayet..

Og de fleste bilmærker der er skruet i speedometer kan man se med en diagnose tester i motor ecu hvad det originale km er.

Mvh Kasper

• #20   23. maj 2013 Er det ikke sådan at verden vil snydes.prøv at være realistisk og se det sådan at alle vil snyde dig og er der så en der aligevel ikke vil snyde dig så er det da bare så superfedt, men hvad er der så lige med ham er han så pervers eller hvad sker der

• #21   24. maj 2013 Pudsigt! Jeg har netop gået og tænkt meget på netop dette emne.
    Jeg har kig på en importeret BMW E39, synes sådan set KM passer fint i forhold til de andre biler jeg har haft med samme årgang - men man kan jo alligevel ikke lade være med at tænke over det. Er der noget man kan gøre for at undersøge? Eller er det en FDM eller en BMW melker som kan se det på computeren?
    Jeg tænker, der er jo ikke en tidligere dansk synsrapport idet den er importeret?

• #22   24. maj 2013 Kender en som har en fed vogn tilsalg, uden km fusk. Send pb hvis det har interesse Busa.

Toyota aventis 1.8
    5 dørs .synet for 5 mån siden .
    kørt 245.000 km til ca 13.500 kr

smiley smiley

• #23   25. maj 2013 tosse................................... smiley smiley

lol lol

pis....

mvh

Kommentér på:
KM fusk .. pis og lort . .

Annonce