{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.087 visninger | Oprettet:

Hjælp til vandslibning/polering af tank (lidt appelsinhud). {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er der en herinde der kan hjælpe mig med at fjerne lidt appelsinhud fra min nymalede tank ?

Jeg har fået den airbrushed men den færdige lak der kom på har desværre lidt appelsinhud et par steder :o(

Da det blev lavet i den anden ende af landet, søger jeg en i nærheden af KBH der kan hjælpe :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til vandslibning/polering af tank (lidt appelsinhud).
  • #1   19. maj 2013 der ser godt ud til at være masser af klarlak men det skal man nok ha en maler til at lave især hvis der er airbrushed under det men måske du kan finde en automaler herinde der skal ikke meget til at man får slebet igennem håber du finder en der kan hjælpe dig

• #2   19. maj 2013 Hvis du er blevet lovet er ordentlig resultat, så send den tilbage til maleren. Går ud fra at airbrush kunstneren har brugt en autolakerer til klar lakken.

Men har du fået den givet en gang klar for en sort plov... så er det vist det man får for den pris smiley

Mvh Brian

• #3   20. maj 2013 Hej, ja det kan nemt klares, tanken skal bare mellemslibes en gang, det kan alle autolakerere, men måske ikke lærlinge.....
    Du må hen til nærmeste maler med tanken, så klares det nok. Mvh. Maleren.

Kommentér på:
Hjælp til vandslibning/polering af tank (lidt appelsinhud).

Annonce