1.900 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Trackday racer i berlingo?? Trackday racer i berlingo??

Hey forum.

Er der nogen her der har eller kender en der har haft succes med at få plads til en trackday racer i en Citroën berlingo?
Mc størrelse noget ala BMW s1000rr

Link meget gerne til billeder hvor det er lykkedes.. :0)

René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trackday racer i berlingo??
  • #1   11. maj 2013 Find målene?

• #2   11. maj 2013 Lyder ikke som det letteste i verden smiley

• #3   11. maj 2013 tror det bliver snært med en stor bmw smiley

profilbillede
  • #4   11. maj 2013 Trailer. Hvorfor besværliggøre alt smiley du risikere og smadre både bil og mc samt det røv besværligt vis endelig den kan være der men nej tror det er umuligt da en zx6r dårligt kan være i en vito i højden og længten. Den kan sagtens være der men der ikke meget plads. Og en berlingo er jo meget meget mindre der kan jo dårligt være en familie i smiley

• #5   11. maj 2013 Alt kan lade sig gøre hvis man gerne vil ud og køre ræs.. Vi har haft 2 jordbane sidevogne og en solo-cykel med langt op i sverige i en toyota ke70 st. car smiley Godt nok i slut 80'erne, men dengang fyldte tingene vel ikke meget mindre end de gør idag?

• #6   11. maj 2013 Det kan sagtens lade sig gøre i en berlingo, men du ofrer passagersædet.
    Her er et par billeder, dog lånt.

profilbillede
  • #7   11. maj 2013 .

profilbillede
  • #8   11. maj 2013 HHR

Det ser sgu ok ud det der.. Og sæderne bag skal jeg ikke bruge.. Det sku bare være som bil nr 2, men synes ikke jeg har 40-50k til en ordenlig varevogn. Og trailer med udsigt til 80kmt gider jeg heller ikke.. Har en FIAT 500 og den gider jeg ikke smide træk på, så en berlingo kunne være en mulighed kan jeg se :0)

• #9   11. maj 2013 Det er ikke sæderne BAG der tales om. Men passagersædet FORAN der må sløjfes.

• #10   11. maj 2013 Du har i forvejen 1 Fiat.. Stop pinslerne der og køb en ældre kassevogn smiley :D Du bliver SÅ glad for det i længden smiley Tør slet ikke tænke på hvor træls det må være at loade en racer ind og ud af en berlingo. og få plads til alt det andet lort der altid er brug for smiley

• #11   11. maj 2013 Chris
    Det ville heller ikke genere mig at fjerne det også.. Som bil nr2 er det kun til trackday og lossepladsen.. ;0)

Brian det ville os klart være Det bedste, men så stikker budgettet af.. smiley

Bortset fra det, så har min 500 tjent mig godt uden fejl og mangler udover alm slid. Den ku jeg godt få en Fin varevogn for, men den bruger vi jo privat/ferier osv. Tror sku fruen blir mopset hvis jeg bytter den ud med en transporter smiley

• #12   11. maj 2013 Hvad med sådan 1 ????

http://www.dba.dk/toyota-hiace-24-van-4-doers/id-91432167/

• #13   12. maj 2013 Trackday i sådan en ustabil fransk pis-potte??
    Det gad jeg ikke.. Jeg har en tidligere flyttetrailer med indermål (LxBxH) 3,60x1,60x1,60, så er der læsserampe og masser af plads til to mc og udstyr.
    - Men man skal så have en bil der kan trække lidt, min trailer har totalvægt på 1,4 ton, og det tvivler jeg på at en Fiat 500 kan trække smiley

Alternativt kan du høre i diverse fora om der er nogen der har ekstra plads?
    Hvis du skal på Anderstorp med bikepromotion 15-17 har jeg plads til en ekstra mc+mand+udstyr

• #14   12. maj 2013 Jeg ville hellere køre en trans TDI fra 97 dem kan du få for 10-20

• #15   12. maj 2013 Tak Robert.. Det har jeg lige i tankene..
    En berlingo er bestemt ikke drømmebilen..

Her over de seneste dage er tankerne drejet hen imod at skyde den 5oo af, og så få en varevogn af nyere dato, som både kan håndtere trackdays, og det daglige program såsom pendling og ferier.

Transporter 2,5 TDI kan fås i fin form til ca 90000
    Ellers ku jeg prøve at bytte min fnat ind til en FIAT scudo med et år på bagen. De er ikke sindsyg dyre fra nye, og de gir oplevelsen af at man køre personbil. Hvilket gør at fruen nemmere lever med skiftet ;0)
    Plads messigt tror jeg en scudo kunne være nok. En kort vw TDI må os være nok? Eller er det et must at ha den lange nu man alligevel skal skifte?

• #16   12. maj 2013 Nu skal jeg på ingen måde diktere eller andet MEN. Du bliver træt af kun at ha` en kassevogn i længden. Hvor meget race skal du lige kører ?.

Kig efter en http://www.dba.dk/biler/gulpladebiler/maerke-nissan/modelnissan-serena/

Og gerne find en fra før 98 hvor de er lidt billigere i årlig afgift.

Jeg havde ikke solgt min personbil til fordel(ulempe) for en kassevogn .

• #17   12. maj 2013 Enig med Chris.

Så hellere de ulemper en trailer giver, de få gange der skal køres race, end altid at køre kassevogn.

Traileren eller trackday kassevognen, har den store fordel at den altid står pakket med de nødvendige stumper og remedier, det er hverdags kassevognen ikke, for den er blevet brugt til alt muligt siden sidste tur på banen. smiley

• #18   12. maj 2013 Tak for tanken Chris :0)

Tror nu nok en scudo er ok at køre i.. der er jo sket lidt på den front også..
    men det må jeg jo ud og prøve.. Og med 5år i den 5oo er det vel os snart på tide at prøve noget andet..

En trailer er udelukket! Så vil jeg jo alligevel sku sælge bilen for at få en trækker der ikke er mindre end traileren ;0)

Kommentér på:
Trackday racer i berlingo??

Annonce